Xboxlife forum

Halo 4 clan

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Halo 4 clan

Indlægaf vitten » 25. aug 2014 18:52

Hey! Nogen der er friske på at lave et halo 4 hold, og spille sammen i diverse 4v4 gametypes? Savner lidt noget "actual teamwork" når jeg spiller online...
vitten
Niveau 0
 
Indlæg: 16


Re: Halo 4 clan

Indlægaf Burnie.dk » 25. aug 2014 22:22

Hvis du er på xbox one, kan du tilføje mig. Jeg er super klar på klassisk halo, når det engang udkommer i løbet af efteråret :)
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C


Re: Halo 4 clan

Indlægaf vitten » 26. aug 2014 17:00

Jeg køber først en xbox one når jeg skal have mcc! Så der går lige et stykke tid endnu ;)
vitten
Niveau 0
 
Indlæg: 16


Re: Halo 4 clan

Indlægaf Grum Laban » 27. aug 2014 16:55

@Johan9ress: Med "Actual Teamwork", mener du da "Der er en bag dig" eller map control, spawn control, callouts, team shots, bait 'n' switch, weapon timings etc?
Jeg har ikke spillet Halo 4 i lang tid, men det kunne være sjovt at blive et sammenspillet hold. Har du flere end dig selv klar eller er du solo?
Grum Laban
Niveau 1
 
Indlæg: 86


Re: Halo 4 clan

Indlægaf Burnie.dk » 27. aug 2014 22:55

Altså jeg er super klar på "seriøs" halo mp, når det nye kommer. Min xbox360 er desværre udlånt, så jeg har kun x1 lige i øjeblikket.
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C


Re: Halo 4 clan

Indlægaf vitten » 31. aug 2014 19:53

Grum Laban skrev:@Johan9ress: Med "Actual Teamwork", mener du da "Der er en bag dig" eller map control, spawn control, callouts, team shots, bait 'n' switch, weapon timings etc?
Jeg har ikke spillet Halo 4 i lang tid, men det kunne være sjovt at blive et sammenspillet hold. Har du flere end dig selv klar eller er du solo?


Hvis jeg skal være ærlig, så ved jeg ikke helt hvad du mener med de ting du skriver ;-) Har aldrig spillet online sammen med andre i den forstand... Har altid bare løbet rundt omkring og skudt modstanderen - Aldrig nogen form for taktik. Men har det på samme måde mht. et sammenspillet hold!
Umiddelbart har jeg ingen andre at spille sammen med end dig! ;-)
vitten
Niveau 0
 
Indlæg: 16


Re: Halo 4 clan

Indlægaf JesperGD » 31. aug 2014 21:37

Jeg har lige fået Halo 4 ind gennem post kassen igår, så jeg er frisk. Skal nok lige spille lidt story mode først, så jeg ikke er helt noob. :)
JesperGD
Niveau 0
 
Indlæg: 16
By: København S


Re: Halo 4 clan

Indlægaf Grum Laban » 1. sep 2014 14:19

vitten skrev:
Grum Laban skrev:@Johan9ress: Med "Actual Teamwork", mener du da "Der er en bag dig" eller map control, spawn control, callouts, team shots, bait 'n' switch, weapon timings etc?
Jeg har ikke spillet Halo 4 i lang tid, men det kunne være sjovt at blive et sammenspillet hold. Har du flere end dig selv klar eller er du solo?


Hvis jeg skal være ærlig, så ved jeg ikke helt hvad du mener med de ting du skriver ;-) Har aldrig spillet online sammen med andre i den forstand... Har altid bare løbet rundt omkring og skudt modstanderen - Aldrig nogen form for taktik. Men har det på samme måde mht. et sammenspillet hold!
Umiddelbart har jeg ingen andre at spille sammen med end dig! ;-)


Hehe, det er helt okay. Jeg har fulgt med i Halo turneringer i snart 10 år, så det er nok bare ret ligetil for mig. Men okay: Map control og Spawn control; Man får lavet et setup, hvor man til en vis grand kan forudsige, hvor det andet hold kan spawne efter de er døde. Det er så her callouts og team shooting kommer ind i billedet; Når man ser hvor fjenden spawner siger man det til sit hold så de kan hjælpe med at smide granater på dem og skyd dem så man har en bedre chance for at vinde. Ligeledes hvis man ser hvor det modsatte hold har en sniper eller rockets f.eks. så siger man det så ens holdkammerater kan holde sig ude af syne eller hjælpe med at får dem skudt ned. Bait 'n' switch er bare at man bruger sig selv eller en holdkammerat til at lokke en fjende i baghold. Man lader sig selv blive "weak", altså at ens skjold mister styrke og får modstanderen til at jage efter sig. Man har bare backup fra en holdkammerat og så har man en meget bedre chance for at vinde den duel. Weapon timing er bare at man hjælpe hinanden med at holde styr på hvornår f.eks. Over Shield blev samlet op så man kan komme i position til at få fat på det næste gang det kommer op.
Men der er meget, meget mere i Halo på lidt højere niveau.
Det er slet ikke noget vi behøver gøre i, hvis I ikke har lyst til det. Vi kan godt bare hoppe rundt og skyde på alt hvad der har den forkerte farve til at begynde med :)
Det skal lige siges at jeg ikke selv har spillet Halo på højt niveau, men jeg forstår ret godt hvordan man gør i teorien. Dog er der langt fra teori til praksis ...
Lad os lave en aftale om hvornår vi spiller Halo 4. Jeg kan bedst torsdag og fredag.
Grum Laban
Niveau 1
 
Indlæg: 86



Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron