Xboxlife forum

We Happy Few?

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

We Happy Few?

Indlægaf wMikkel » 26. jul 2016 13:42

Jeg synes at have læst, at spillet 'We Happy Few' skulle være udkommet i dag på Xbox One.
Jeg kan dog ikke finde det på Xbox Store.

Nogle der ved noget?
wMikkel
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: København


Re: We Happy Few?

Indlægaf TerrificFalcon » 26. jul 2016 13:52

Det er lanceret i dag som en del af Xbox Games Preview. Det har vi ikke adgang til i Danmark, som så er grunden til, at du ikke kan se det. I Danmark udkommer det først, når det fulde spil engang udkommer.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: We Happy Few?

Indlægaf wMikkel » 26. jul 2016 13:53

TerrificFalcon skrev:Det er lanceret i dag som en del af Xbox Games Preview. Det har vi ikke adgang til i Danmark, som så er grunden til, at du ikke kan se det. I Danmark udkommer det først, når det fulde spil engang udkommer.


Seriously?
Hvad med spil som Ark Survival? Er det ikke også en del af preview? Det kan man da hente.
wMikkel
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: København


Re: We Happy Few?

Indlægaf TerrificFalcon » 26. jul 2016 14:05

Ja, det er seriøst. Det samme er fx sket med The Solus Project, som er lavet af svenskere, men ikke kunne downloades i fx Sverige og Danmark.

Jeg kan dog se, at man rent faktisk kan downloade We Happy Few i Danmark, så de har muligvis fået udvidet programmet - jeg kan i hvert fald se det til download her: link
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: We Happy Few?

Indlægaf Mikael Nielsen » 26. jul 2016 15:02

TerrificFalcon skrev:Ja, det er seriøst. Det samme er fx sket med The Solus Project, som er lavet af svenskere, men ikke kunne downloades i fx Sverige og Danmark.

Jeg kan dog se, at man rent faktisk kan downloade We Happy Few i Danmark, så de har muligvis fået udvidet programmet - jeg kan i hvert fald se det til download her: link



Den skal da prøves
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: We Happy Few?

Indlægaf Morten Skou » 27. jul 2016 17:04

Hvad synes I om det?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: We Happy Few?

Indlægaf Mikael Nielsen » 27. jul 2016 22:16

Jeg hentede prøveversionen og jeg blev lidt skuffet, der var ikke meget hjælp med hvordan jeg skulle crafte diverse ting. men den grafiske stil ser meget spændende ud. det kan da godt være jeg er lidt utålmodig da den er jo i beta stadiet, de kan jo nå at lave meget om. jeg fik ikke den samme glæde som da jeg spillede bioshock demoen på 360 eren som jeg nok vil sammenligne den med
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: We Happy Few?

Indlægaf Elgar » 28. jul 2016 18:42

Jeg tror de får problemer med folk, der så E3 traileren og straks tænkte, at det var en slags interessant Bioshock knockoff. Har også set folk, der vurderer det som et run-of-the-mill RPG - det er ikke helt fair. De kalder det selv et action/adventure spil, men virker det ikke mere som et af de der typiske survival spil som Steam er så propfyldt med? Dog sat i en Bioshock agtig ramme og der vil komme en historiedel til release, men tvivler stærkt på, at spillets grundlæggende gameplay ændres inden.

Mht. Hvad jeg synes om det, så vidste jeg godt hvad jeg gik ind til genremæssigt, selvom jeg har det lidt stramt med survival agtige spil. Alligevel er jeg interesseret i det, hvis de kan udvikle et narrativ der gør, at jeg føler der er et formål med gameplayet, også fordi jeg synes den verden de har udviklet og idéen bag virker ekstremt interessant.

Jeg fik kun spillet trialen på 1 time, så jeg nåede ikke ret meget. Jeg fik nogle quests som jeg ikke fik gennemført, og jeg fik udforsket lidt, men noget der var ret gennemgående for mig var, at jeg følte ting som hunger og thirst blev tømt lige hurtigt nok. Grafisk var stilen interessant, men der var meget cut and paste umiddelbart efter introduktionen, hvilket nok skal ses i lyset af at spillet er early access/alpha og at verdenen er lavet med procedural generation.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313

+1


Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron