Xboxlife forum

Ryse son of Rome

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

Ryse son of Rome

Indlægaf psg4ever » 4. apr 2014 15:56

Hej XL

Idag har jeg fået købt Ryse son of Rome som download, er jeg den eneste som synes dette spil er awesome?
Synes det helt vildt lækkert spil med en konge grafik, og en okay styring med fede slowmotions. Synes godt nok gamereactor, gamespot og andre af de store er ekstremt hårde ved dette (i min optik) meget vellykket spil. Er der andre der deler samme holdning herinde?

Og hvis i klar til lidt multiplayer ansøg da klunkekurt, gamer Ryse og Fifa :-D
psg4ever
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Re: Ryse son of Rome

Indlægaf Annxii » 4. apr 2014 16:38

Jeg ved ikke om jeg synes det er helt vildt awesome, men jeg synes nu godt nok også man har været lidt hårde ved det. Jeg synes man bliver guidet lidt for meget, og sekvenserne hvor man styrer legionærer kunne jeg i den grad godt undvære, men combat er solid og sjov, historien er fornuftig, productionvalue er helt klart i den høje ende, og ja grafikken kan man ikke klage over. Det er dog hverken banebrydende eller specielt stort.

Jeg tror det har fået den lidt hårde medfart fordi det er blevet hypet så meget op til launch. Det blev fremført som en af "the big three" og jeg synes nu nok det er det dårligste af dem, men lidt for meget tæsk synes jeg nu nok det har fået :)
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Ryse son of Rome

Indlægaf Major Oblivious » 4. apr 2014 17:54

Jeg er gået igang på Legendary, og det er nok 10 gange sjovere end på normal. Mest af alt fordi et fejl-slag, så ryger ens henrettelses-bonus. + spillet har nogle temmelig fede lydeffekter!
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Ryse son of Rome

Indlægaf cigi silk » 4. apr 2014 20:08

Jeg er helt enig. Tror hypen omkring QTE, og den bashing spillet fik har haft i indflydelse på den karakter der er givet.
Jeg synes klart der er mere dybde i kamp delen i det her spil end i fx god of war serien og andre af samme type.

Og grafisk er det en perle og stadig efter min mening det flotteste next gen spil. Det er klart at de har genbrugt de samme modstandere rigeligt meget, men det tillægger jeg prisen for at det blev en launch titel. Ikke noget ser ødelægger oplevelsen for mig.
cigi silk
Niveau 5
 
Indlæg: 815
By: Silkeborg



Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron