Xboxlife forum

Sleeping Dogs Tråd

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

Sleeping Dogs Tråd

Indlægaf ALIE » 8. feb 2012 18:46

http://www.sleepingdogs.net/

det er ikke dødt.
Thank God..


Billede

Billede

Billede

Billede
Senest rettet af ALIE 14. aug 2012 11:29, rettet i alt 5 gange.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: True Crime: Hong Kong bliver til Sleeping Dogs

Indlægaf ALIE » 8. feb 2012 18:46

Sleeping Dogs catapults players into the role of undercover cop Wei Shen, tasked with taking down one of the world’s most fearsome criminal organisations from the inside... the Hong Kong Triads. As players explore the bustling and crowded Hong Kong island, through its neon-lit side streets and sprawling street markets, an incredible story unfolds of loyalty and betrayal where Wei begins to question his own motives as he is sucked in deeper than he could ever imagine.

Offering players an island packed with action, every street corner, market stall, harbor dock or city skyscraper can become an opportunity for intense shoot-outs, adrenaline-fuelled street races and intense, brutal martial arts combat. Featuring one of the most intuitive and imaginative combat systems, Sleeping Dogs empowers players to perform an extensive set of martial arts moves, singlehandedly taking on numerous opponents. Players perform bone-crunching kicks and combos, vicious counters and a cinematic set of environmental takedowns making use of countless real-world items from circular saws to phone booths, incinerators to refrigerator doors.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: True Crime: Hong Kong bliver til Sleeping Dogs

Indlægaf Hasani94 » 8. feb 2012 19:06

Glæder mig. Var helt vild med True crime: Streets of L.A :D

Tror også, at denne spil får noget af det som enhver nutids free-roam spil mangler... EPIC Combat :P
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: True Crime: Hong Kong bliver til Sleeping Dogs

Indlægaf kofoed » 8. feb 2012 20:16

fandme godt nok et dårlig navn, lyder fandme dumt :D Nå vel, håber da det bliver godt.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: True Crime: Hong Kong bliver til Sleeping Dogs

Indlægaf Ninja Bent » 12. feb 2012 21:50

Dårligt navn? Det er da en inspireret titel. Udtrykket er engelsk og handler billedsprogligt om, at man ikke skal forstyrre "the sleeping dogs" (et metafor) med mindre man ønsker, at helvede skal bryde løs. Titlen hentyder nok til spillets hovedpersons forsøg på at infiltrere mafian? I en tid med fladpandede, generiske spiltitler er Sleeping Dogs en fin titel!
Xbox Live gamertag: Ninja Bent
PSN id: VoldborgDK
Ninja Bent
Niveau 0
 
Indlæg: 40


Re: True Crime: Hong Kong bliver til Sleeping Dogs

Indlægaf Vestergaard » 17. feb 2012 11:00

Efter at have set den teaser, er jeg virkelig bange for, at det bliver et combat-system fyldt med kommandopromt knaptrykning.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: True Crime: Hong Kong bliver til Sleeping Dogs

Indlægaf ALIE » 20. feb 2012 18:42

Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: True Crime: Hong Kong bliver til Sleeping Dogs

Indlægaf kofoed » 20. feb 2012 20:31

Ninja Bent skrev:Dårligt navn? Det er da en inspireret titel. Udtrykket er engelsk og handler billedsprogligt om, at man ikke skal forstyrre "the sleeping dogs" (et metafor) med mindre man ønsker, at helvede skal bryde løs. Titlen hentyder nok til spillets hovedpersons forsøg på at infiltrere mafian? I en tid med fladpandede, generiske spiltitler er Sleeping Dogs en fin titel!


Jeg kender fint nok udtrykket, men synes stadig det passer mega dårligt til spillet, og lyder bare dumt tbh :p.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Re: True Crime: Hong Kong bliver til Sleeping Dogs

Indlægaf ALIE » 3. mar 2012 22:23

Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: True Crime: Hong Kong bliver til Sleeping Dogs

Indlægaf Vestergaard » 5. mar 2012 08:15

Hmm hmm.. Det ser lidt stift ud. Her tænker jeg på krops- og ansigtsbevægelserne, men det kan være at jeg bare hænger mig i detaljerne nu.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: True Crime: Hong Kong bliver til Sleeping Dogs

Indlægaf ALIE » 6. apr 2012 16:30

http://xbox360.ign.com/articles/122/1222105p1.html
Efter at ha læst det, er jeg glad for Activision droppede det.
Sleeping Dogs skal være det spil de vil lave,
tak Square :D
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: True Crime: Hong Kong bliver til Sleeping Dogs

Indlægaf ALIE » 7. apr 2012 19:31


kan virkelig godt lige kamp systemmet. tydeligt inspireret af Batman, syndes bare det måske ser ud til at være for let, at trække dem ind i omgivelserne.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: True Crime: Hong Kong bliver til Sleeping Dogs

Indlægaf ALIE » 13. apr 2012 19:53

14. august kommer det
Edit.. http://www.xboxlife.dk/news/9345/sleepi ... sdato.html
godt xboxlife er vågne :P
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030



Re: True Crime: Hong Kong bliver til Sleeping Dogs

Indlægaf Major Oblivious » 15. apr 2012 10:29

Glæder mig vildt meget - LA Crime var et af mine yndlings open World på PS2.
Tror at jeg skal have lavet mig en særskilt spil-opsparing fordi 2011 ser mere interessant ud i mine øjne end 2011
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Næste

Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron