Xboxlife forum

Aliens: Colonial Marines-Tråd

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

Re: Aliens: Colonial Marines-Tråd

Indlægaf xsoenx » 13. feb 2013 14:57

krig skrev:er det ikke kun Gearbox der stod for MP delen?

mener at SP blev lavet af et andet studio...

Det sku være TImegate som stod for Sp (teamet bag Section 8 )
men Sega har udtalt at Gearbox har været de eneste der stod for det :S tror der er opstået nogen problemer pga den dårlige modtagelse af spillet
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: Aliens: Colonial Marines-Tråd

Indlægaf Ink129 » 13. feb 2013 15:21

krig skrev:er det ikke kun Gearbox der stod for MP delen?

mener at SP blev lavet af et andet studio...


Muligvis, det er ikke helt klart, hvem der har stået for hvad, som jeg kan forstå det. Gearbox har dog været rigeligt inde over SP til, at Randy Pitchford har været ude flere gange og skamrose den, hvilket faktisk nok var det, der i første omgang fik de røde advarselslamper til at blinke hos mig vedrørende denne titel - han gjorde jo det samme med Duke Nukem Forever, hvor han mistede enhver form for troværdighed hos mig.

Borderlands-spillene er virkelig gode, ligesom de gamle Brothers in Arms-spil, så Gearbox må jo vide, hvad kvalitet er, skulle man mene. Bare utroligt, at deres titler kan svinge så meget i kvalitet. Det er en skam - et ordentligt Aliens-spil ville være alt for lækkert.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Aliens: Colonial Marines-Tråd

Indlægaf xsoenx » 13. feb 2013 16:40

Var inde på TimeGate's Hjemmeside og fandt dette indlæg fra en moderator

'm not really sure how much I'm allowed to say here.

I thought TG worked on the MP component, but I was wrong. Messaged a few people in TG and found out that TG basically had a hand in everything.

They are responsible for the weapons, the characters, some of the story, a fair amount of the aliens, and I don't mean conceptualization, they did the actual work of making said weapons and so on.

Technically they did work on the MP component, just not in the way I initially thought.

This said, the game underwent a lot of changes so TG doesn't actually know how much of their content is left. Some had the estimate that 50% of what you see in the campaign is their work, others wanted to see for themselves and would get back to me after playing the game themselves.

One has to remember that you can't really "blame" TG for this. They were outsourced to do parts of ACM, and it does not represent current TG design philosophy. ACM is still mostly a Gearbox production and it was they who made the final call on all content.

http://forums.timegate.com/showthread.p ... 536&page=2
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: Aliens: Colonial Marines-Tråd

Indlægaf Mike.B » 13. feb 2013 17:00

er det kun hos mig at render bare ikke vil aktivere i mit spil eller har andre osse det problem. alt ser udfnideret ud. ingen detaljer overhovedet på vægge og andre ting som alien eggs bla.
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Aliens: Colonial Marines-Tråd

Indlægaf spif2001 » 13. feb 2013 17:13

EGM 9/10 : http://www.egmnow.com/articles/reviews/ ... l-marines/

Der er altså nogen derude, der kan lide det. :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Aliens: Colonial Marines-Tråd

Indlægaf Ink129 » 13. feb 2013 17:17

Mike.B skrev:er det kun hos mig at render bare ikke vil aktivere i mit spil eller har andre osse det problem. alt ser udfnideret ud. ingen detaljer overhovedet på vægge og andre ting som alien eggs bla.


Jeg har læst, at textures skulle være pænt ringe - især i konsolversionerne. Måske det bare er grafikken? Duke Nukem Forever så også helt horribelt ud, så måske Gearbox har gentaget "succesen"?

Har du ellers installeret spillet på harddisken? Måske det hjælper.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Aliens: Colonial Marines-Tråd

Indlægaf Mike.B » 13. feb 2013 17:24

jeg kan som sådan godt lide spillet i den forståelse at det har den helt rette atmosfære, men det at graffiken har den fejl i render og textures plus at xeno´s nogle gange kan vandre igennem lukkede døre og gelænder er lidt noget der trækker ned. plus at historien er set og gjort maaaaange gange før.

Men nej jeg er ikke prøvet at installere men kunne være man skulle gøre forsøget.. og den Powerloader figur er bare godt lavet.. CE.
Har lige fået pre orderet Rip tide CE.. hehe bliver spændende at se den Busté
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Aliens: Colonial Marines-Tråd

Indlægaf Ink129 » 14. feb 2013 04:48

Hm, jeg så lige denne video:



Det er en skam :?
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Aliens: Colonial Marines-Tråd

Indlægaf Mike.B » 14. feb 2013 09:53

Det er fandme sørgeligt. men igen, SEGA kan bare ikke få Alien franchisen op og køre.. tilsynladende lige meget hvem de får til at lave et alien spil..
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Aliens: Colonial Marines-Tråd

Indlægaf IkkNico » 14. feb 2013 10:05

Aliens vs Predator er faktisk ganske godt. Der er den "rigtige" Aliens stemning, ihvertfald i Space Marine kampagnen
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Aliens: Colonial Marines-Tråd

Indlægaf Miaauw » 14. feb 2013 10:13

IkkNico skrev:Aliens vs Predator er faktisk ganske godt. Der er den "rigtige" Aliens stemning, ihvertfald i Space Marine kampagnen

Var helt klart også en af mine yndlingsspil dengang jeg stadig havde det. Tror faktisk jeg købte det over MW2 dengang det kom ud :)
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Aliens: Colonial Marines-Tråd

Indlægaf ice_hiboy » 14. feb 2013 12:53

Jeg havde glædet mig vold meget, nu jeg er kæmpe Aliens fan osv. Jeg er så ked af det. Randy har nogle spørgsmål at besvare.

Billede
ice_hiboy
Niveau 4
 
Indlæg: 595


Re: Aliens: Colonial Marines-Tråd

Indlægaf Lord Alla » 14. feb 2013 15:48

Tak for AngryJoe review.
Hmm, multiplayeren ser sgu da fed ud... Mon ikke spillet snart falder i pris - Lord Alla kunne da godt findes i multiplayer i færd med at blive revet i stykker af xenomorphs :-).
Ses vi derude?
Lord Alla
Niveau 4
 
Indlæg: 303
By: Cyberspace


Re: Aliens: Colonial Marines-Tråd

Indlægaf CaptainKicker » 14. feb 2013 16:39

Noget spændende læsning her fra en der har arbejdet på spillet.

http://www.reddit.com/r/LV426/comments/ ... the_final/
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Aliens: Colonial Marines-Tråd

Indlægaf ALIE » 16. feb 2013 11:49


husker hvorfor jeg så frem til det spil, kæft demo footage var virkelig bare en stor flot løgn :(

det er bare ikke ok, længer er den ikke.

ok så ikke den var postet. Men Skam jer Gearbox :evil: i må ha vidste hvad der forgik.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


ForegåendeNæste

Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron