Xboxlife forum

Bruge mere end én kode til køb på marketplace

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Bruge mere end én kode til køb på marketplace

Indlægaf YCSMS » 16. sep 2017 17:52

Ohøj.

Jeg er lidt i tvivl om dette:
Hvis jeg skal købe noget via marketplace kan jeg så;
1. Bruge mere end ét gavekort?
2. Betale differencen?

Eksempel: Spillet koster 650 kr. Der bruges 2x gavekort på 300 kr. og restbeløbet på 50 kr. trækkes på dankort.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: Bruge mere end én kode til køb på marketplace

Indlægaf livekiller92 » 16. sep 2017 18:10

Altså hvis det er Microsoft gavekort der er tale om så sættes de ind på deres MS konto. Herfra kan du trække gavekort og resten på dankort ja
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Bruge mere end én kode til køb på marketplace

Indlægaf YCSMS » 16. sep 2017 18:15

livekiller92 skrev:Altså hvis det er Microsoft gavekort der er tale om så sættes de ind på deres MS konto. Herfra kan du trække gavekort og resten på dankort ja


Tak for svar.

Det er Microsoft gavekort, ja.
Hvordan fungerer det i praksis, når gavekortene er sat ind på kontoen? Når jeg er i køb-menuen lige nu, så er der en køb knap der sender mig videre til accept af betaling med mit dankort, og så er der en "indløs en kode". Vil der komme en tredje mulighed, hvis jeg har penge på min MS-konto?
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: Bruge mere end én kode til køb på marketplace

Indlægaf BulletEyeDk » 16. sep 2017 21:02

I forbindelse med selve betalingen vil Microsoft helt automatisk trække det beløb fra du har stående i kredit på din konto, så du kun skal betale det resterende beløb med dit dankort..., det vil også fremgå af teksten på skærmen..
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6068
By: Uldum


Re: Bruge mere end én kode til køb på marketplace

Indlægaf YCSMS » 16. sep 2017 22:40

BulletEyeDk skrev:I forbindelse med selve betalingen vil Microsoft helt automatisk trække det beløb fra du har stående i kredit på din konto, så du kun skal betale det resterende beløb med dit dankort..., det vil også fremgå af teksten på skærmen..


Ok, jeg giver det et skud :)
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron