Xboxlife forum

Køb af spil på amerikansk store 2017

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Køb af spil på amerikansk store 2017

Indlægaf Mike JezZ » 28. apr 2017 12:18

Jeg kan se at der er begyndt at være store rabatter at hente ved at købe på den amerikanske butik i dag, men hvor svært er det blevet at gøre det?

Mit visa er blokeret fra butikken, da de kan se at jeg prøver at købe fra Danmark.

For et par måneder siden købte jeg Gift Cards, der ikke kunne blive brugt gennem den amerikanske hjemmeside, da jeg hele tiden fik en fejl. De gik dog igennem på selve Xbox One-maskinen, så det var heldigvis ikke spildt.

Jeg er dog bekymret for, om de også har blokeret muligheden for at bruge dem der, hvis de måske kan se at maskinen har lokation i Danmark og dermed blokeret muligheden der også, men er der nogle der kan bekræfte, at det stadig er muligt at bruge gift cards på den amerikanske butik på selve Xbox One, eller om alle smutvejene nu er blevet lukket?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Køb af spil på amerikansk store 2017

Indlægaf Slimjay DK » 28. apr 2017 13:48

Hvorfor ikke bruge den tråd der allerede er lavet og som er blevet brugt flittigt ??

viewtopic.php?f=1&t=91000&start=825
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Køb af spil på amerikansk store 2017

Indlægaf CaptainKicker » 28. apr 2017 14:06

Slimjay DK skrev:Hvorfor ikke bruge den tråd der allerede er lavet og som er blevet brugt flittigt ??

viewtopic.php?f=1&t=91000&start=825


Slimjay har ret - lad os holde det til en tråd.

Tråd låst.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+1


Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron