Xboxlife forum

Problemer med installation af spil

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Problemer med installation af spil

Indlægaf CvKM » 27. jan 2017 21:33

Nevermind
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Slet

Indlægaf Morten Skou » 27. jan 2017 22:27

Det kunne nu være meget interessant at læse hvad løsningen var... også for andre som måske sad med samme problem på et tidspunkt :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Slet

Indlægaf CvKM » 27. jan 2017 22:33

Min nye Xbox One S gad ikke læse spil, under installation, op til et vist punkt. Med GTA5 nåede den cirka 961mb før den stoppede og med Forza Motorsport 6 cirka 549mb. Infite Warfare gad den godt installere, der nåede den 8gb før jeg selv afbrød den da det kun var for at prøve. Diverse løsninger forslået på Google og Youtube hjalp intet, heller ikke en nulstilling. Jeg går ned med konsollen imorgen og bytter den til en ny, da jeg mistænker det for at være drevet. Konsollen laver iøvrigt også en konstant "tinitus" lignede tone, med og uden disk i drevet.

Heldigvis har jeg min gamle Day One edition stående, som virker endnu. Så meget for at få det nyeste nye...
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Slet

Indlægaf CvKM » 27. jan 2017 22:47

Okay, nu bliver jeg snart hysterisk... Nu gør min gamle Day One det også! Hvad er det lige der sker? Det er med de to samme disks, og den går i stå på de samme tidspunkter! Har jeg trykket på et eller andet???
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Problemer med installation af spil

Indlægaf CvKM » 28. jan 2017 17:27

Nu fandt jeg ud af, at det måske godt kan være mine disks alligevel. De to jeg har prøvet med, er begge med "bobler" i filmen der dækker disken, og på min gamle Xbox One gjorde den det på præcis samme tidspunkt med begge spil. Så jeg tænker at laseren ikke kan læse de ødelagte dele af disken. Det undrede mig en hel del i starten, da den gamle jo godt kunne afspille dem, men der var de jo også installeret længe før, at de fik de "bobler", og det er jo minimalt hvor meget maskinen bruger disken når det er installeret så de har sikkert bare fungeret som "varificering" af en slags...

Kan jeg have fat i noget her?
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron