Xboxlife forum

LB sidder fast

Har du brug for hjælp, så spørg her.

LB sidder fast

Indlægaf skovbo » 18. jan 2017 21:19

Jeg tabte min controller tidligere i dag, og LB knappen sidder nu fast.

Er der nogen der har erfaring med at fixe det, eller at få en ny gennem Xbox support?
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Re: LB sidder fast

Indlægaf Morten Skou » 18. jan 2017 21:36

Tabte? eller røg den i væggen? ;) Jeg tvivler på at supporten vil give en ny controller hvis man har tabt den gamle, det er man jo selv skyld i.

Spif2001 har lavet et blogindlæg om hvordan han har fikset nogle Xbox 360 controllere for nyligt:
http://blogs.xboxlife.dk/spif2001/9404/ ... llere.html

... men det kræver selvfølgelig at du har en anden defekt også, og mod på at prøve.

Edit: Måske er det bare en fjeder eller noget der er røget? Jeg ville prøve at skille den ad tror jeg :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: LB sidder fast

Indlægaf skovbo » 19. jan 2017 22:59

Morten Skou skrev:Tabte? eller røg den i væggen? ;) Jeg tvivler på at supporten vil give en ny controller hvis man har tabt den gamle, det er man jo selv skyld i.

Spif2001 har lavet et blogindlæg om hvordan han har fikset nogle Xbox 360 controllere for nyligt:
http://blogs.xboxlife.dk/spif2001/9404/ ... llere.html

... men det kræver selvfølgelig at du har en anden defekt også, og mod på at prøve.

Edit: Måske er det bare en fjeder eller noget der er røget? Jeg ville prøve at skille den ad tror jeg :)


Du kender mig, Morten. Selvfølgelig har jeg ikke smadret den ;)

I ramme alvor, så tabte jeg den faktisk. Man skal ikke spise og spille FIFA på samme tid, må jeg bare sande.

Den store grund til at vælge Xbox fremfor PS, i min verden, er supporten, og det viste de så i dag. Der er stadig garanti på controlleren, så jeg skal sende min controller retur, og så sender de en splinter ny min vej. Kvit og frit =D>

Eneste minus er, at det vil tage ca. 3 uger. Det er selvfølgelig ærgerligt, men trods alt bedre end at skulle betale for en ny.
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226

+1

Re: LB sidder fast

Indlægaf Morten Skou » 20. jan 2017 10:07

Wow, det er sgu flot af dem :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: LB sidder fast

Indlægaf Haugboelle » 20. jan 2017 10:31

Har jeg også prøvet, gav den et slag i bordet så gik den løs
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756

+1


Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster