Xboxlife forum

"Your controller batteries are low"

Har du brug for hjælp, så spørg her.

"Your controller batteries are low"

Indlægaf Mike JezZ » 22. nov 2016 09:30

Jeg har et problem med en Xbox One controller jeg har fået byttet gennem Microsoft.

Jeg havde købt for nogle år tilbage en Xbox One controller, som var ved at udløbe for garanti og som havde en underlig fejl på den ene styrepind. Microsoft var så flinke at bytte enheden, og jeg fik en ny. Denne nye controller har så det problem, at den tilsyneladende ikke kan aflæse strømmen ordentligt på batterierne, for jeg kan lade et helt friskt Xbox One originalt batteri op, og 30 sekunder efter siger den at batteriet er fladt og slukker.

Dette er prøvet med to forskellige Xbox One batterier, og hvis jeg tager dem over i en anden controller jeg har, viser det at batteriet er fuldt ladt op. Min nye Xbox One controller kan altså ikke se hvor meget strøm der er på batterierne.

Jeg har kontaktet MS support, men siger, at de ikke kan gøre noget ved det, da den nu er udenfor garantien, og de ikke udvider garantien, når de har ombyttet et produkt. Hvad skal jeg gøre? Bliver jeg nødt til bare at smide controlleren ud, og købe en ny?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: "Your controller batteries are low"

Indlægaf Myliuserichsen » 22. nov 2016 14:46

Har du prøvet at sætte et Play and Charge Kit i?
Myliuserichsen
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Re: "Your controller batteries are low"

Indlægaf Mike JezZ » 22. nov 2016 16:07

Ja har prøvet to forskellige play and charge kit. Begge gør det samme. De dør på et par minutter, og sætter jeg laderen i, tager det også kun få minutter før controlleren viser at de er ladt op igen.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: "Your controller batteries are low"

Indlægaf Zt3pH » 22. nov 2016 16:14

Lyder nærmere som om den aflader play and charge kittet
Hvd sker der hvis du sætter "normale" batterier i controlleren?
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: "Your controller batteries are low"

Indlægaf Myliuserichsen » 23. nov 2016 02:27

Beklager, det kan jeg da godt se at du skriver i opslaget. Det er nok en ny kontroller der skal til.
Myliuserichsen
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Re: "Your controller batteries are low"

Indlægaf Slimjay DK » 23. nov 2016 08:45

Du burde snart være en god kandidat til Guinness Rekordbog gamers edition med alle de controllers du har haft problemer med. Det er jo helt sindsygt :)

Men ja, det lugter af en ny controller ...
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: "Your controller batteries are low"

Indlægaf Mike JezZ » 23. nov 2016 11:02

Zt3pH skrev:Lyder nærmere som om den aflader play and charge kittet
Hvd sker der hvis du sætter "normale" batterier i controlleren?


Det gør den nemlig ikke.

Hvis jeg har P&C batteriet i, siger den bare at batteriet er fladt, og så slukker controlleren. Tager jeg stikket i, er det ladt op på under et minut.

Tager jeg P&c batteriet over i min gamle controller, så viser den at batteriet er helt opfyldt. Men den nye controller jeg har gider kun at tænde kort for at slukke med det i.

Jeg skal være ærlig og sige, at jeg ikke har prøvet med ganske almindelige batterier. Men når jeg har testet den nye controller med to P&C batterier i, og de dør efter få minutter, og hvis jeg sætter dem over i min gamle controller, og begge batterier viser fuld batteri, så tror jeg ikke det er P&C batterierne den er gal med.

Slimjay DK skrev:Du burde snart være en god kandidat til Guinness Rekordbog gamers edition med alle de controllers du har haft problemer med. Det er jo helt sindsygt :)

Men ja, det lugter af en ny controller ...


Ja, jeg er også chokeret over hvor elendig kvalitet disse controllere er af.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: "Your controller batteries are low"

Indlægaf citysleeps » 23. nov 2016 17:09

Mike JezZ skrev:
Slimjay DK skrev:Du burde snart være en god kandidat til Guinness Rekordbog gamers edition med alle de controllers du har haft problemer med. Det er jo helt sindsygt :)

Men ja, det lugter af en ny controller ...


Ja, jeg er også chokeret over hvor elendig kvalitet disse controllere er af.


Hørt – er selv på min 5. almindelig controller og 2. elite controller.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: "Your controller batteries are low"

Indlægaf Myliuserichsen » 23. nov 2016 19:08

Ja, min er også lige død.
Myliuserichsen
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Re: "Your controller batteries are low"

Indlægaf Mike JezZ » 7. dec 2016 15:40

Jeg har købt den nye Xbox One S Controller, men hvis det er batteriet der er dårligt, kan det så skade min nye controller?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: "Your controller batteries are low"

Indlægaf JohnH » 7. dec 2016 16:42

Mike JezZ skrev:Jeg har købt den nye Xbox One S Controller, men hvis det er batteriet der er dårligt, kan det så skade min nye controller?


Tror ikke det kan skade controlleren.

Hvorfor ikke bare bruge alm opladelige AA batterier? Jeg startede også med play and charge kit, det blev jeg hurtigt træt af. Så hellere bruge de løse AA opladelige på 2400 mah, man kan jo skifte dem på sekunder.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: "Your controller batteries are low"

Indlægaf Mike JezZ » 7. dec 2016 20:19

Så fik Slimjay sku alligevel ret - Home knappen er defekt :(
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster