Xboxlife forum

Skyrim Special Edition lag på XBOX ONE?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Skyrim Special Edition lag på XBOX ONE?

Indlægaf Clonix » 6. nov 2016 21:48

Hejsa!

Jeg har et problem, jeg ikke har oplevet før på min Xbox One S.
Skyrim Special Edition lagger, når jeg vender kigger rundt.
Jeg kan ikke helt forklare det. Det virker som om at venstre og højre side bliver slørret og ting popper op. Det virker som om at spillet ikke kan klare alle textures der er i spillet. Kender I til dette? Jeg kan ikke finde noget om det på Google. Jeg får ondt i hovedet at se på det.

Jeg har et 55" 4K LG TV. 55UH950V. Gears of War 4 virker fint og virkelig pænt med HDR. Problemet er kun med Skyrim.

På forhånd tak :)
Clonix
Niveau 4
 
Indlæg: 352


Re: Skyrim Special Edition lag på XBOX ONE?

Indlægaf FrankBuck » 7. nov 2016 08:25

Jeg har ikke oplevet de problemer. Der er et underligt stop i animationerne, når man som varulv overfalder folk, men det er også det eneste jeg har set. Ellers ikke noget lag.
FrankBuck
Niveau 0
 
Indlæg: 43
By: Tørring


Re: Skyrim Special Edition lag på XBOX ONE?

Indlægaf Danny Beyer » 7. nov 2016 08:57

Clonix skrev:Hejsa!

Jeg har et problem, jeg ikke har oplevet før på min Xbox One S.
Skyrim Special Edition lagger, når jeg vender kigger rundt.
Jeg kan ikke helt forklare det. Det virker som om at venstre og højre side bliver slørret og ting popper op. Det virker som om at spillet ikke kan klare alle textures der er i spillet. Kender I til dette? Jeg kan ikke finde noget om det på Google. Jeg får ondt i hovedet at se på det.

Jeg har et 55" 4K LG TV. 55UH950V. Gears of War 4 virker fint og virkelig pænt med HDR. Problemet er kun med Skyrim.

På forhånd tak :)


Bruger du mods? Mange? Jeg oplevede at det begyndte at lagge da jeg tilføjede mods. Hvis du gør, så prøv at fjerne dem og se om spillet stopper med at lagge. (Jeg har også Xbox One S)
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster