Xboxlife forum

Højre styrepind hakker?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Højre styrepind hakker?

Indlægaf Mike JezZ » 15. sep 2016 13:31

Hej alle,

Min kæreste købte en ny Xbox One tilbage i februar måned, og hun har været flittig at bruge den, hvor vi sammen på hver vores Xbox One har spillet diverse spil.

Jeg har en gammel controller, da jeg købte den første serie der kom til danmark, og den har ikke jackstik, så jeg købte mig sådan en ny model. Jeg kunne dog mærke noget underligt ved den i forhold til min "originale" controller, og min kærestes oplever det samme, omend det er blevet lidt mildere.

Hvis man tager stikket, og holder det helt mod højre så det rammer kanten (der skal ikke presses), og man kører op langs siden til man rammer venstre kant, så kommer der et friktions-hak, hvor det føles som om der kommer en lille vibration i stikket. Begge gør det, omend hendes føles en smule slidt i forhold til min, da hendes trods alt er 7 måneder gammel og er blevet brugt.

Det lyder mærkeligt, og det er mærkeligt. Men er der andre der har bemærket dette? Begge to gør det NØJAGTIGT i venstre side på samme måde, og kun på det højre stick.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Højre styrepind hakker?

Indlægaf citysleeps » 15. sep 2016 14:27

Jeg har haft byttet en del controller allerede pga kvaliteten i deres thumbsticks (eller rettere manglen på). Jeg har tit oplevet en ujævn, nogen gange skrattende bevægelse i thumbsticks'ne, primært venstre side dog. Xbox One controlleren er rigtig godt design, men holdbarheden er elendig hvis du spørger mig.

Eneste "løsning" for mig var at skifte til en Elite controller.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Højre styrepind hakker?

Indlægaf Mike JezZ » 15. sep 2016 14:54

jeg har også overvejet Elite Controlleren, men den er satme dyr. 1500 kroner bare for en controller er lige i overkanten.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris

+1

Re: Højre styrepind hakker?

Indlægaf Niki Lauda DK » 15. sep 2016 15:05

Den kan købes til under en tusse. Der er flere shops på Pricerunner til den pris. Men det er stadigvæk mange penge for en controller.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Højre styrepind hakker?

Indlægaf JohnH » 15. sep 2016 16:50

Mike JezZ skrev:jeg har også overvejet Elite Controlleren, men den er satme dyr. 1500 kroner bare for en controller er lige i overkanten.


Den er tit på weekendtilbud hos Komplett til ca. 800 kr og er alle pengene værd [-o<
Selv om jeg har fået en flot hvid controller med til min S, med tekstur på bagsiden, så er Eliten med sin gummibagside flere gange mere behagelig at bruge, den er også lidt tungere hvad jeg synes er rart i hænderne :D

Har dog også fået ombyttet min første Elite controller, da den havde flere skavanker: Meget løst/unøjagtigt venstre stick og defekt usb-stik. Fik den ombyttet uden problemer hos Komplett. =D>
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Højre styrepind hakker?

Indlægaf Frauleinholm » 15. sep 2016 18:51

Det kunne være at man skulle tømme kærestens pung, og bestille en Elite.
Frauleinholm
Niveau 0
 
Indlæg: 38

Brugeravatar
+3

Re: Højre styrepind hakker?

Indlægaf Wmariak » 16. sep 2016 00:22

Hej. Vores controller har samme problem. :(
Billede
Wmariak
Niveau 0
 
Indlæg: 43


Re: Højre styrepind hakker?

Indlægaf Mike JezZ » 16. sep 2016 10:39

Det lyder faktisk som om at det her er ret normalt?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Højre styrepind hakker?

Indlægaf JohnH » 16. sep 2016 13:37

Frauleinholm skrev:Det kunne være at man skulle tømme kærestens pung, og bestille en Elite.


Power har den til 899 kr fra på Mandag d.19. September
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Højre styrepind hakker?

Indlægaf Frauleinholm » 16. sep 2016 13:56

JohnH skrev:
Frauleinholm skrev:Det kunne være at man skulle tømme kærestens pung, og bestille en Elite.


Power har den til 899 kr fra på Mandag d.19. September

Det er godt nok mange penge :D
Frauleinholm
Niveau 0
 
Indlæg: 38

Brugeravatar

Re: Højre styrepind hakker?

Indlægaf JohnH » 16. sep 2016 13:58

Frauleinholm skrev:
JohnH skrev:
Frauleinholm skrev:Det kunne være at man skulle tømme kærestens pung, og bestille en Elite.


Power har den til 899 kr fra på Mandag d.19. September

Det er godt nok mange penge :D


Vil du køre gammel Lada eller Ferrari ? Kvalitet koster... hvis du ikke har haft en Elite controller i hånden, så vent til du står med kassen med den i hånden :-)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Højre styrepind hakker?

Indlægaf Frauleinholm » 16. sep 2016 14:09

Er den virkelig så lækker? Nu er jeg ny spiller, men hvad jeg kan se, er det knapperne i hjulet der er den eneste synlige forskel?
Frauleinholm
Niveau 0
 
Indlæg: 38

Brugeravatar

Re: Højre styrepind hakker?

Indlægaf JohnH » 16. sep 2016 14:21

Frauleinholm skrev:Er den virkelig så lækker? Nu er jeg ny spiller, men hvad jeg kan se, er det knapperne i hjulet der er den eneste synlige forskel?


Den er bare så meget mere lækker end std. controlleren, men prøv at se denne video, den viser alt 8)

JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Højre styrepind hakker?

Indlægaf Slimjay DK » 17. sep 2016 10:43

Jeg spiller slet ikke nok til at retfærdiggøre et køb af den controller .. men den er sku lækker :)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Højre styrepind hakker?

Indlægaf JohnH » 17. sep 2016 10:48

Slimjay DK skrev:Jeg spiller slet ikke nok til at retfærdiggøre et køb af den controller .. men den er sku lækker :)


Den skal slet ikke retfærdiggøres på nogen måder, den skal bare ejes :wink: 8)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron