Xboxlife forum

Hjælp til FIFA 17 og EA Access

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Hjælp til FIFA 17 og EA Access

Indlægaf Benja190782 » 9. aug 2016 20:49

Hej gutter,

Jeg ved ikke om jeg har forstået det her rigtigt - men jeg har et EA Access medlemskab og er igang med at forudbestille FIFA 17 på min Xbox One.

Mit spørgsmål går på om jeg stadig kan spille det en uge før release dagen, (på grund af EA Access) selvom jeg ikke køber det direkte inde under EA Access appen?

Jeg har nemlig bare fundet det under Xbox Store som vist her:
Billede

Jeg får lidt rabat fordi jeg er medlem, dvs. til cirka 430 kr. men når jeg vil forudbestille det siger den, at jeg først kan spille det på selve releasedagen?

Burde jeg ikke kunne spille en uge før uanset hvad??
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Hjælp til FIFA 17 og EA Access

Indlægaf mnygaard89 » 9. aug 2016 21:57

Nu har jeg ikke selv EA Access, men så vidt jeg har forstået så er det en tidsbegrænset udgave du kan spille, på 8 eller 10 timer mener jeg.
Tror ikke du kan få det fulde udbytte af spillet før selve release dagen.
mnygaard89
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Ørsted


Re: Hjælp til FIFA 17 og EA Access

Indlægaf JazzAss » 10. aug 2016 08:43

Baseret på hvordan det har fungeret tidligere er mit gæt, at du kan hente spillet via EA Access omkring en uges tid før, og spille det i 8-10 timer (den viser hver gang du starter det hvor meget tid der er tilbage). Når så spillet når 'rigtig release', vil du via din pre-order automatisk købe det, og dermed fjerne tidsbegrænsningen. Men henter du det via EA Access, er en pre-order svjv. unødvendig (med mindre du af en eller anden grund får en særlig rabat, mig bekendt er den eneste pointe at du kan hente spillet så det er klar til release, men det kan du jo allerede via EA Access).
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


Re: Hjælp til FIFA 17 og EA Access

Indlægaf BulletEyeDk » 10. aug 2016 08:52

Du kan via EA access spillet det tidligere, dog er der et max antal spiltimer på (sidste år vidst 10 timer), herefter har du adgang til spillet på dets almindelige release dato.

Det du spiller via tidlig adgang overføres automatisk til det fulde spil...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Hjælp til FIFA 17 og EA Access

Indlægaf Benja190782 » 16. aug 2016 21:45

Jeg kan simpelthen bare ikke få det her til at virke - nu skriver den sådan her:

Billede

Men hvordan skal jeg få min Xbox konto ændret til "Danmark" ligesom mit kreditkort, istedet for "Storbritannien", som min Xbox konto står med nu - jeg kan hverken ændre post nummeret eller noget!

Hvad gør man så? :?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Hjælp til FIFA 17 og EA Access

Indlægaf BulletEyeDk » 16. aug 2016 22:10

Kender ikke løsningen, har ikke selv haft samme problem, dog vil jeg tro, du alternativt kan bruge prepaid kort (pund) hvis du er på den engelske og ønsker at forblive der ?? de prepaid kort du køber skal være i den rigtige valuta!

Jeg har købt en del via den amerikanske på den måde... men hvis du gerne vil tilbage på den danske og have det til at virke skal du måske bare ringe til MS i morgen??

NB. hvis du er til prepaid kort, så kan jeg anbefale play-asia.com, når først du har købt der en gang, plejer det at gå rigtig stærkt med det man køber, første gang tager lidt længere tid.

http://www.play-asia.com/digital_codes/ ... z5#fc=v:21
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Hjælp til FIFA 17 og EA Access

Indlægaf Benja190782 » 18. aug 2016 18:55

Jeg begriber simpelthen ikke det her...

Jeg er åbenbart den eneste person i hele verden med dette problem, på trods af at flere hundrede mennesker, heller ikke kan ændre deres post nr. på deres betalingskort over Xbox'en.

Jeg har snakket med Microsoft i to dage nu, og bl.a. oprettet mit betalingskort over hjemmesiden på min PC, som jeg skulle.
Men når jeg forsøger at bestille noget på Xbox'en, vil den stadig have at jeg skal oprette et betalingskort - hvilket sender mig tilbage til det evige problem..

Man kan ikke ændre sit post nr. til en dansk by - ergo, betalingskort og Microsoft konto kommer ikke fra samme land, hvilket betyder INTET køb!

Det er simpelthen ufatteligt, at jeg kan finde tråde på nettet helt tilbage fra 2011 og så sidder man stadig i 2016 med samme problem.

Der må da være nogle, som sidder med samme oplevelse og evt. en løsning på det?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Hjælp til FIFA 17 og EA Access

Indlægaf Haugboelle » 18. aug 2016 19:19

Har to kreditkort tilføjet, et med amerikansk adresse som jeg bruger til at købe på US store (billigere) og den anden er oprettet med dansk adresse, kun fordi at man ikke kan købe feks Xbox360 BWC spil osv ellers.

Hvorfor kan du ikke lave dansk post nr, lyder da underligt
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster