Xboxlife forum

Hvad er jeres hastighed, når i henter Xbox O/PS4 spil ned?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Re: Hvad er jeres hastighed, når i henter Xbox O/PS4 spil ne

Indlægaf IkkNico » 18. jul 2016 06:57

Omkring 70mbit er vist mit bedste, men ellers også omkring de 50mbit. På PS4 er det omkring 8mbit.

Der er et trick på begge maskiner til hurtigere installering og opdatering af disc spil.
På XBO sæt maskinen som offline og installer. Gå derefter online og opdater (dette er hurtigere fordi Xbosen ikke skal checke om der er nyere versioner af alle filer under installationen).
PS4, gå offline og installer, gå online og sæt maskinen i rest-mode (hvile).


Elgaard skrev:Microsoft har mere end nok serverkapacitet til at give dig langt mere end de gør, de er trods alt ejerne af en af verdens største cloud platforme. De vælger ikke at give mere, det er ikke en teknisk begrænsning.

Lige præcis. Både MS og Sony begrænser download hastigheden af spil og apps, men ikke streaming og web browsing.

Prøv fx at tage denne test; http://www.dslreports.com/speedtest
Den er html5, så kan afvikles på både PS4 og XBO. Den kommer ret tæt på din reelle hastighed.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Hvad er jeres hastighed, når i henter Xbox O/PS4 spil ne

Indlægaf susperia » 20. jul 2016 18:51

Rechain: Jeg kan godt forstå at du er glad for skiftet, jeg havde gjort det med det samme, hvis bare jeg havde muligheden.

Frauleinholm: Jeg er lidt i tvivl, om man kun kan se hastigheden på det nyere dashboard? måske en anden lige kan huske det.

IkkNico: Er det 80mbit du mener på PS4? Jeg har aldrig selv lagt mærke til hvor hurtigt jeg henter på PS4. Men vil da lige prøve den speedtest der.
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Hvad er jeres hastighed, når i henter Xbox O/PS4 spil ne

Indlægaf IkkNico » 21. jul 2016 08:52

susperia skrev:IkkNico: Er det 80mbit du mener på PS4? Jeg har aldrig selv lagt mærke til hvor hurtigt jeg henter på PS4. Men vil da lige prøve den speedtest der.

Nej, det er 8 (otte)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Hvad er jeres hastighed, når i henter Xbox O/PS4 spil ne

Indlægaf susperia » 21. jul 2016 08:57

IkkNico skrev:
susperia skrev:IkkNico: Er det 80mbit du mener på PS4? Jeg har aldrig selv lagt mærke til hvor hurtigt jeg henter på PS4. Men vil da lige prøve den speedtest der.

Nej, det er 8 (otte)

Havde ikke lige troet at det var så dårligt, så tænkte at du havde glemt et 0 :-)
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Hvad er jeres hastighed, når i henter Xbox O/PS4 spil ne

Indlægaf Rasmusdc » 21. jul 2016 21:30

synes det variere meget, har en 250/250 linie, ligger mellem 20-25MB/Sec ikke meget mere..

Steam giver fulde 33MB/sec ALTID..
Rasmusdc
Niveau 5
 
Indlæg: 807


Re: Hvad er jeres hastighed, når i henter Xbox O/PS4 spil ne

Indlægaf IkkNico » 22. jul 2016 21:33

susperia skrev:
IkkNico skrev:
susperia skrev:IkkNico: Er det 80mbit du mener på PS4? Jeg har aldrig selv lagt mærke til hvor hurtigt jeg henter på PS4. Men vil da lige prøve den speedtest der.

Nej, det er 8 (otte)

Havde ikke lige troet at det var så dårligt, så tænkte at du havde glemt et 0 :-)

Bare jeg havde.

Er ved at hente alle 16GB af Driveclub. Den startede på 14 minutter for en halv times tid siden, og siger nu 19 minutter tilbage.

Det kører ikke helt optimalt

*edit*
Og nu 24 minutter tilbage :shock:
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar
+1

Re: Hvad er jeres hastighed, når i henter Xbox O/PS4 spil ne

Indlægaf TerrificFalcon » 11. sep 2016 12:02

Er der andre end mig, der de sidste par dage har oplevet ekstremt langsomme hastigheder? Jeg er pludselig røget ned til at downloade med 1-4Mb/s, hvilket er latterligt lavt i forhold til hvad jeg ellers plejer at få - og jeg kan simpelthen ikke forstå det. Synes ikke der er ændret på noget herhjemme.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Hvad er jeres hastighed, når i henter Xbox O/PS4 spil ne

Indlægaf Wizup » 11. sep 2016 12:12

Hmm. Nej har ikke oplevet uregelmæssigheder på min download hastighed. Hentet FIFA 17 i Torsdags og den tror jeg da hentetede med små 20 Mb/s i snit. (Kører på mobilt bredbånd indtil der bliver åbnet op for Coaxiale net igen) så det er ca min max forbindelse. Tænker du da at det er Ms der har et problem? Kan jo være jeg har hentet lige får problemet er opstået?
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V


Re: Hvad er jeres hastighed, når i henter Xbox O/PS4 spil ne

Indlægaf hackNICE1112@ » 11. sep 2016 16:37

Midt download også meget langsom ville jeg sige 5.57 Mb/s nogle der hved om det er ms der har problem :-)

Måske det er et problem hos mig selv kan se at min net-type siger begrænset nogle ider om hvordan jeg lave det om :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Hvad er jeres hastighed, når i henter Xbox O/PS4 spil ne

Indlægaf Juulsbjerg » 12. sep 2016 20:29

Jeg henter med 95/mbs, så umiddelbart ingen begrænsninger her.
Juulsbjerg
Niveau 0
 
Indlæg: 16


Re: Hvad er jeres hastighed, når i henter Xbox O/PS4 spil ne

Indlægaf Lichtenhielm » 13. sep 2016 02:42

Jeg henter ligeledes med fuld hastighed. Den eneste undtagelse er ved brug af WIFI.
Lichtenhielm
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Re: Hvad er jeres hastighed, når i henter Xbox O/PS4 spil ne

Indlægaf EagleConcept » 13. sep 2016 03:16

Jeg har en 80/3 forbindelse og henter med 56mb/sec.
UCOS Gaming™
EagleConcept
Niveau 4
 
Indlæg: 388
By: 3000 Helsingør


Foregående

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron