Xboxlife forum

Windows 10 Xbox One app problem

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Windows 10 Xbox One app problem

Indlægaf CvKM » 21. jun 2016 21:41

Jeg vil meget gerne have mine gameclip ned på min PC, og det plejer jeg at gøre via Xbox One app i Windows 10. Men her de seneste dage, hvis jeg logger på og går ind under Game DVR>>Delt så skriver den bare "Noget gik galt ved indlæsningen af disse oplysninger. Prøv igen senere." og så er der intet mere jeg kan gøre. Har I evt. en løsning på dette lidt irriterende problem?

Jeg prøvede at søge på Xbox support egne sider, men der var jeg ved, at få et føl pga. det virvar af tekst, underforummer og diverse...

Hjælp? :D

Mvh,
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Windows 10 Xbox One app problem

Indlægaf Slimjay DK » 22. jun 2016 07:42

Jeg har lige testet funktionen og det virker fint her. både den normale app og Beta'en .. no probs

Prøv eventuelt Beta App'en og se om den få rettet op på noget, for det lyder som et lokalt problem.

https://www.microsoft.com/en-us/store/a ... blggh1j27h
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Windows 10 Xbox One app problem

Indlægaf CvKM » 22. jun 2016 16:52

Det hjalp desværre ikke. Den siger det samme. :?
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Windows 10 Xbox One app problem

Indlægaf spif2001 » 22. jun 2016 19:22

...og du har prøvet noget så simpelt som at afinstallere app'en helt og bagefter geninstallere den?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens

+1

Re: Windows 10 Xbox One app problem

Indlægaf CvKM » 22. jun 2016 19:55

Nej, det har jeg ikke - men mente nok jeg havde kigget efter det, og jeg kan ikke finde nogle steder hvor jeg kan afinstallere den. :?
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Windows 10 Xbox One app problem

Indlægaf spif2001 » 22. jun 2016 20:25

Du kan finde Xbox app'en ( og fjerne den ) via:
Start knappen --> Indstillinger --> System --> Apps og funktioner
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Windows 10 Xbox One app problem

Indlægaf CvKM » 22. jun 2016 20:43

Fandt den - men jeg kan ikke fjerne den. Knappen er bare grå, og der sker intet når jeg trykker på den.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron