Xboxlife forum

Hjælp m. sort skærm :-(

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Hjælp m. sort skærm :-(

Indlægaf kimosabe » 28. maj 2016 06:50

Hej

Håber I kan hjælpe mig.

Min forholdsvis nye Xbox One starter op med grøn Xbox logo hvor den viser at den loader noget, og derefter går den i sort.

Hvis jeg holder xbox knappen på controlleren nede, kommer der op om jeg vil slukke konsol eller controller, men der sker intet andet.

Er der nogen der kan hjælpe mig ? :cry:
kimosabe
Niveau 2
 
Indlæg: 168
By: Valby


Re: Hjælp m. sort skærm :-(

Indlægaf Mikael Nielsen » 28. maj 2016 07:12

jeg har prøvet noget ligende på den gamle xbox 360, den havde valgt 1080 i 60 hz og det kunne fjernsynet ikke modtage. ellers prøv en anden fjernsyn, en anden hdmi kabel eller en anden indgang på tvet
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: Hjælp m. sort skærm :-(

Indlægaf kimosabe » 28. maj 2016 07:20

Jeg har prøvet alt det du nævner, og der kan som sagt godt komme den skærm med sluk af konsol hvis jeg holder xbox knappen nede.

Jeg har fundet noget Offline System Update Diagnostic Tool på nettet, men der skal man vide sin xbox' version af Xbox-operativsystemet. Og det kan jeg af gode grunde ikke komme ind og se.
kimosabe
Niveau 2
 
Indlæg: 168
By: Valby


Re: Hjælp m. sort skærm :-(

Indlægaf kimosabe » 28. maj 2016 13:08

Hold nu kæft en dum fejl. Det viser sig at en af ungerne har stukket et ps4 spil i konsollen. Det kan den altså ikke lide. :-) Problem solved.....
kimosabe
Niveau 2
 
Indlæg: 168
By: Valby

+2

Re: Hjælp m. sort skærm :-(

Indlægaf Niki Lauda DK » 28. maj 2016 13:18

:lol: Haha genialt :lol:

Alle børn er sat i verden for at give deres forældre grå hår :D
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Hjælp m. sort skærm :-(

Indlægaf Mysticurse » 28. maj 2016 13:21

He he, grineren nok!! Men godt problemet blev løst ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Hjælp m. sort skærm :-(

Indlægaf kimosabe » 28. maj 2016 14:50

Ja de er herlige de unger... :-) Overvejede også en tur ud i Power hvor jeg har købt den. Det havde vist kostet kvajebajer hvis deres tekniker havde ejected et ps4 spil.
kimosabe
Niveau 2
 
Indlæg: 168
By: Valby

+2

Re: Hjælp m. sort skærm :-(

Indlægaf Skillfulsheep » 29. maj 2016 08:29

kimosabe skrev:Ja de er herlige de unger... :-) Overvejede også en tur ud i Power hvor jeg har købt den. Det havde vist kostet kvajebajer hvis deres tekniker havde ejected et ps4 spil.


Det var sgu aldrig sket i gamle dage med N64'eren og PS1 :) Men godt det lykkedes.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron