Xboxlife forum

Adidas Yeezy Boost 750

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Adidas Yeezy Boost 750

Indlægaf Macheta » 24. maj 2016 12:08

Heysan, guys!

Jeg er en af dem, der har været en smule hyped på Kanye West's sko i samarbejde med Adidas. De såkaldte Yeezy Boost 750 - som jo er ganske eftertragtede, og ikke mindst, pisse svære at finde nogle steder. Det er dog lykkedes mig at finde frem til en hjemmeside der sælger dem, og faktisk også den mindre version, Yeezy Boost 350.

Mit spørgsmål til jer, lyder på, om I tror eller ved noget, om hjemmesiden her er legit? http://www.hotboostonsale[.]com/products_all.html

Jeg går stærkt ud fra at det er en amerikansk hjemmeside, og går man ind og kigger på prisen koster et par Boost 750 beskedne $319 dollars. Hvor de altså før har kostet hele $1,499 dollars. Men det er jo alligevel lidt over 2000 danske kroner for et par sko til de $319 dollars, og det virker da i min optik, som en pris der virker ganske sandfærdig. (Nu har skoene jo trods alt været ude et stykke tid, så muligvis er det derfor, at prisen er sænket). Men hvad tænker I?

Jeg har også prøvet at søge efter siden via Trustpilot, men uden held. Du ved, for evt. at se om kunder der har købt fra siden, kunne have været kommet med negative eller positive udmeldninger. Jeg synes dog hjemmesiden ser ud til at være ret legit. Det ligner ikke en amatørside, eller noget sjusk når man kigger den igennem.

Men tror I det er sikkert nok at købe derfra? Eller tror I det er sjusk og fake, og et sted hvor man bare bliver berøvet sin pengeoverførelse? Anyways, hvis hjemmesiden skulle vise sig at være god nok, hvordan så med told og sådan noget, når man bestiller fra udlandet USA? Er der nogle af jer der har erfaringer med hvad man skal tage med i betragtningen vedr. afgifter, ekstra bekostninger - og om man kan vide sig sikker på at få pakken, og den ikke bare bliver inddraget ved tolden?

På forhånd tak,

Jeg håber der er nogle af jer, der er garvede på dette område. :)


-- Url ugyldiggjort af moderator, da der nok er tale om en falsk side.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Adidas Yeezy Boost 750

Indlægaf FrankBuck » 24. maj 2016 12:38

Domænet er ejet af en fyr kaldet chen chen fra Kina, og kun har eksisteret siden 16. april i år. (hvis man altså kan stole på Servicehostnet.com, og det tror jeg da man kan)
Jeg ville ikke turde bestille noget fra det site:http://servicehostnet.com/domain/hotboostonsale.com

Det at sitet hedder "hot boost on sale" og ikke "hot boots on sale" giver et praj om, at man nok bør kigge nærmere på det.
Men som sagt: jeg ville ikke bestille noget derfra.
FrankBuck
Niveau 0
 
Indlæg: 43
By: Tørring

+2

Re: Adidas Yeezy Boost 750

Indlægaf Macheta » 24. maj 2016 16:26

Tak for dit svar, Frank. Det virker ret overbevisende. Siden er bare ret godt opsat, så jeg bed jo på krogen med det samme. Men jeg tror bare jeg skal holde mig væk fra at købe noget derinde.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Adidas Yeezy Boost 750

Indlægaf MutantFoodStamp » 26. maj 2016 05:24

Jeg er ked af at skulle skuffe dig, men du finder ikke Yeezy 750 sko til en pris der er for os dødelige, det er der ALT for meget hype omkring dem til. Du kan finde fakes der ligner rigtig godt til de $3-350, men ikke de originale (De havde vist også en retail pris på $350). En hurtig søgning på Ebay siger at de ligger på et sted mellem 5 og 20000,- med en typisk pris på 10-12000,-
Der kommer snart en ny "farve model" ud og du kan da se om du kan købe den, men de bliver udsolgt helt ufatteligt hurtigt, her snakker vi MAX 1 times tid. Der er en del butikker der holder nogle "raffles" som, hvis du er heldig, giver dig retten til at købe skoene.

P.S. Hvis du er opsat på at købe dem et sted om Ebay, så vær opmærksom på at der er en million fakes i omløb, så køb kun fra folk med en rigtig god rating og husk at læse beskrivelsen på varen.
100% - Shadow Complex, LOST: Via Domus, Harm's Way, Dead Rising 2: Case Zero, Pixar's UP, Avatar: TLA: TBE, Fight Night 3, Surf's Up, Minecraft, NFS: Most Wanted, Generator Rex, Kinectimals (WP), Far Cry 3, Far Cry 3: Blood Dragon, CoD 4: MW, CoD: MW2, CoD: MW3, CoD: Black Ops, SAW, Borderlands 2, UNO, LocoCycle (X1), Wolfenstein: TNO (X1), CoD:AW (X1), Forza Horizon 2: F&F (X1), Lego Batman 3: BG (X1), Murdered: SS (X1)
MutantFoodStamp
Niveau 3
 
Indlæg: 292


Re: Adidas Yeezy Boost 750

Indlægaf Macheta » 26. maj 2016 16:06

MutantFoodStamp skrev:Jeg er ked af at skulle skuffe dig, men du finder ikke Yeezy 750 sko til en pris der er for os dødelige, det er der ALT for meget hype omkring dem til. Du kan finde fakes der ligner rigtig godt til de $3-350, men ikke de originale (De havde vist også en retail pris på $350). En hurtig søgning på Ebay siger at de ligger på et sted mellem 5 og 20000,- med en typisk pris på 10-12000,-
Der kommer snart en ny "farve model" ud og du kan da se om du kan købe den, men de bliver udsolgt helt ufatteligt hurtigt, her snakker vi MAX 1 times tid. Der er en del butikker der holder nogle "raffles" som, hvis du er heldig, giver dig retten til at købe skoene.

P.S. Hvis du er opsat på at købe dem et sted om Ebay, så vær opmærksom på at der er en million fakes i omløb, så køb kun fra folk med en rigtig god rating og husk at læse beskrivelsen på varen.


Tusind tak for din henvendelse - det der lyder jo bare sygt! :lol:

Og jeg som troede at det var legit nok! Men nej, jeg skal fandme ikke ud og betale så meget for et par sko. Og jeg er ikke interesseret, hvis de er fake, på siden og mange andre steder rundt omkring. Jeg må vidst bare ligge idéen om et par Yeezy's til side. Jeg overlever nok også ;).
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Adidas Yeezy Boost 750

Indlægaf MutantFoodStamp » 26. maj 2016 21:21

Ja, priserne er helt sindsyge på alt tøj og sko fra Kanye West, jeg mener at t-shirt'en fra ham lå på over 1000,- lol

Men hvis du vil ha' et par sko der er lidt der hen a' kan jeg varmt anbefale Adidas Ultra Boost (Kanye blev set med et par helt hvide og så gik folk helt amok lol), de ligger på 1400,- i butikkerne og kan engang imellem findes til 9-1100,- på tilbud. :)
100% - Shadow Complex, LOST: Via Domus, Harm's Way, Dead Rising 2: Case Zero, Pixar's UP, Avatar: TLA: TBE, Fight Night 3, Surf's Up, Minecraft, NFS: Most Wanted, Generator Rex, Kinectimals (WP), Far Cry 3, Far Cry 3: Blood Dragon, CoD 4: MW, CoD: MW2, CoD: MW3, CoD: Black Ops, SAW, Borderlands 2, UNO, LocoCycle (X1), Wolfenstein: TNO (X1), CoD:AW (X1), Forza Horizon 2: F&F (X1), Lego Batman 3: BG (X1), Murdered: SS (X1)
MutantFoodStamp
Niveau 3
 
Indlæg: 292



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron