Xboxlife forum

Jeg kan ikke få adgang til Support

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Jeg kan ikke få adgang til Support

Indlægaf oliman22 » 23. maj 2016 17:31

Billede

Jeg får den her besked når jeg vil have fat på supporten. Men jeg er jo allerede logget ind med min email som er en hotmail hvilket også går ind under Microsoft.

Det er fordi jeg gerne vil købe Black Ops 1, men selvom jeg er aktivt medlem af Xbox Live får jeg stadig standard prisen.

Jeg ved ikke om det skyldes at jeg aktiverede mit gratis 14 dages medlemskab før jeg aktiverede den 3 måneds kode jeg købte oveni.
oliman22
Niveau 2
 
Indlæg: 197


Re: Jeg kan ikke få adgang til Support

Indlægaf Mysticurse » 23. maj 2016 20:23

Jeg har flere gange været ude for, at når jeg via tilbuds siden går ind for at købe et spil. Så siger den også at jeg skal give fuld pris. Men hvis jeg der i mod går ind på xbox.com og selv søger efter spillet, så kan jeg få det til tilbuds prisen ;-) Så prøv evt. at gøre det ;-)

EDIT: Har lige prøvet via tilbuds siden at gå ind for at "købe" Black Ops 1. Der siger den at jeg skal købe et guld abonnement. Men hvis jeg går ind og søger efter spillet selv, så kan jeg købe det til tilbuds prisen ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Jeg kan ikke få adgang til Support

Indlægaf oliman22 » 23. maj 2016 22:55

Uanset hvad jeg gør så står den til 550kr. Så er lidt lost på det punkt...
oliman22
Niveau 2
 
Indlæg: 197


Re: Jeg kan ikke få adgang til Support

Indlægaf Mysticurse » 23. maj 2016 22:58

Det var da træls :-\
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Jeg kan ikke få adgang til Support

Indlægaf spif2001 » 24. maj 2016 06:47

Du ser det ikke til 137,25 på denne side?

https://marketplace.xbox.com/da-DK/Prod ... 0241560855
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Jeg kan ikke få adgang til Support

Indlægaf tryllehans » 24. maj 2016 11:09

Det link spif henviser til står det i toppen til 550 men går du ned og kigger under spillet (der hvor DLC whatnot ligger) kommer der en Black ops til 137 kr for guld abb.
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315


Re: Jeg kan ikke få adgang til Support

Indlægaf oliman22 » 24. maj 2016 12:16

Ja fik det løst. Kunne ikke få lov til at købe det på xbox store selvom de 137kr kom frem, så jeg kørte ned i Gamestop og købte det brugt der. :P
oliman22
Niveau 2
 
Indlæg: 197



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron