Xboxlife forum

Hvad kan man få refunderet? (Dlc)

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Hvad kan man få refunderet? (Dlc)

Indlægaf OldTymer72 » 3. maj 2016 19:18

Ved nogen hvad man kan få refunderet ved opsigelse af sit goldabb.? Jeg mener mht. Dlc og forudbestilt dlc osv. Jeg mener selv man ikke har ret til nogen form for refundering ved dlc, men jeg kunne jo tage fejl.
På forhånd tak.
Billede
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


Re: Hvad kan man få refunderet? (Dlc)

Indlægaf Morten Skou » 3. maj 2016 19:21

Jeg kan ikke se hvordan køb af dlc kan hænge sammen med et guldabb? Det er jo to forskellige ting?

Mht. Refundering, så har jeg tidligere set folk der har fået pengene retur for et spil lige efter det er køb, men som du skriver så er der vidst ingen fortrydelsesret.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Hvad kan man få refunderet? (Dlc)

Indlægaf OldTymer72 » 3. maj 2016 19:24

Morten Skou skrev:Jeg kan ikke se hvordan køb af dlc kan hænge sammen med et guldabb? Det er jo to forskellige ting?

Jo altså hvis jeg opsiger mit gold er der så andre ting jeg få refunderet. Forudbestilt dlc eksempelvis. Hvis jeg opsiger mit guld kan jeg få penge tilbage for de måneder jeg har endnu og så tænkte jeg om jeg osse kunne det for forudbestilt dlc. Ksempelvis det betalte dlc der kommer til the division, som jeg ikke kan spille uden gold. Kan det refunderes? Den slags.
Billede
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


Re: Hvad kan man få refunderet? (Dlc)

Indlægaf Morten Skou » 3. maj 2016 19:43

Det tvivler jeg meget på at det kan ... prøv evt. at ringe til Microsofts support og spørg, men lige præcis det scenarie tvivler jeg på at de går med til :) Opdater endelig tråden med hvad de siger.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Hvad kan man få refunderet? (Dlc)

Indlægaf Slimjay DK » 4. maj 2016 19:40

Det tror jeg ikke på ... Så kan man jo købe 3 måneders gold og Star Wars Battlefront .. Opsige sit gold og få pengene retur for Battlefront, da det kun kan spilles online :)

Den går ikke ..... Og man får heller ikke pengene retur for de måneder gold man har tilbage .. Opsiger du dit abonnement, så er det først opsagt den dag de måneder du har betalt for udløber...
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund

+2

Re: Hvad kan man få refunderet? (Dlc)

Indlægaf Elgaard » 5. maj 2016 12:14

Det forudbestilte DLC bør der ikke være problemer med. Hvis det er en del af et Season Pass som du har taget i brug, så tror jeg til gengæld ikke du skal regne med det.

http://support.xbox.com/en-US/xbox-one/ ... d55747c6a6

Can I cancel a pre-order?
Yes, before we release the game, you can cancel your pre-order by contacting Xbox Support.
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron