Xboxlife forum

Raslende lyd, som en skrue, hvis du ryster Xbox360

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Raslende lyd, som en skrue, hvis du ryster Xbox360

Indlægaf ZiggyakaStardust » 6. apr 2016 16:51

Hejsa

Jeg håber nogle kan hjælpe mig med dette. Det her kan være let at overse, men har haft min Xbox360 i mange år og er blevet bevidst om at hvis man ligger øret til den og ryster den lidt, er der denne her lille raslelyd, der lyder lidt som en skrue der farer frem og tilbage. Jeg har søgt lidt på nettet og folk skriver det er den sensor inde i Xbox360 der bestemmer hvordan lyset i Xbox360 skal være, om den stpr vandret eller lodret. Men kunne en af jer fortælle mif, evt. ved at tjekke om jeres Xbox360 også siger en lille raske lyd, som en skrue der farer frem og tilbage, hvis i ryster den? I skal nok være i et meget stille lokale for at kunne høre det. Jeg vil være virkeligt taknemmelig, hvis nogen kunne hjælpe mig med dette. Da jeg har en smule ocd ift. mine konsoller.
ZiggyakaStardust
Niveau 0

Indlæg: 1
By: Holstebro
ZiggyakaStardust
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: Holstebro


Re: Raslende lyd, som en skrue, hvis du ryster Xbox360

Indlægaf Pivertvw » 6. apr 2016 17:34

og det har de ret i.. den måler om xboxen stå op eller ligger ned.. så ændre den på dioden der lyser når den er tændt.. så der er ikke noget galt der..
Xbox 360 Slim 250 GB Dual Nand
Xbox One 1TB
PS3 120GB
Pivertvw
Niveau 2
 
Indlæg: 167
By: Odense

+1

Re: Raslende lyd, som en skrue, hvis du ryster Xbox360

Indlægaf Rechain » 6. apr 2016 17:46

Lidt unødvendigt at oprette 2 tråde om det samme. Men som Pivertvw siger, så er det rigtig nok. Der er den dims der registrerer om konsollen står lodret eller vandret mht lyset foran ved tænd/sluk knappen. Men jeg vil mene det er dumt at ryste en konsol ;) hvis lyset og konsollen virker som det skal, er der nok ikke så meget galt?

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup

+1

Re: Raslende lyd, som en skrue, hvis du ryster Xbox360

Indlægaf ZiggyakaStardust » 6. apr 2016 18:37

Du har ret. Men blev bevidst om at det nok var bedre at oprette en tråd her. Men bare for lige at klargøre. Jeres Xbox360 siger også denne lille raslelyd?
ZiggyakaStardust
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: Holstebro


Re: Raslende lyd, som en skrue, hvis du ryster Xbox360

Indlægaf Pivertvw » 6. apr 2016 18:38

jepz.. den gør den..
Xbox 360 Slim 250 GB Dual Nand
Xbox One 1TB
PS3 120GB
Pivertvw
Niveau 2
 
Indlæg: 167
By: Odense


Re: Raslende lyd, som en skrue, hvis du ryster Xbox360

Indlægaf ZiggyakaStardust » 6. apr 2016 19:14

Tusind tak
ZiggyakaStardust
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: Holstebro



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron