Xboxlife forum

Problemer med Xbox One samt online ?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Problemer med Xbox One samt online ?

Indlægaf Mike JezZ » 9. jan 2016 11:12

Hep!

Jeg tændte min Xbox One i dag, og fik en stor forskrækkelse:

Billede

Jeg slukkede maskinen (holdte den inde med hard reset), tændte den igen, og nu virker min Xbox One igen. Jeg tænker det måske kunne være den update der kom igår der har fucked den op, da jeg aldrig har set det før - men bør jeg være bekymret?

Jeg har dog et problem lige pt. - Jeg har gameshare, så jeg kan ikke spille mine spil. Når jeg prøver at starte et spil siger den "You need to be online to start this Game or App". Min venneliste virker, men community eller Storen virker heller ikke.

Andre med samme problem?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Problemer med Xbox One samt online ?

Indlægaf Mike JezZ » 9. jan 2016 12:49

Jeg loggede ud og ind af Xboxen, og nu virker Store og mine spil osv. :D

Men den anden fejl jeg modtog, burde jeg være bekymret over den?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Problemer med Xbox One samt online ?

Indlægaf Mike JezZ » 10. jan 2016 19:49

Hep en lille opdatering.

Har spillet Fable 2 og 3 i dag i nogle timer indtil jeg sku spille cod med en ven. Vi begyndte at spille og så begyndte deh at hakke lidt. Jeg slukkede min xbox og tændte deb igen. Gik i party.

Så sagde den på en standard bane "enten er det en dlc bane eller også er dit spil korrupt.". Frygter lidt for boxens liv.

Har kun haft problemer i forbindelse med den nye opdatering der kom i fredags.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Problemer med Xbox One samt online ?

Indlægaf Morten Skou » 10. jan 2016 20:41

Jeg fik en lignende fejl lige efter en dashboard opdatering også, men den forsvandt efter en genstart og er aldrig kommet tilbage :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Problemer med Xbox One samt online ?

Indlægaf Mike JezZ » 10. jan 2016 21:26

Okay så er jeg mere rolig :) takker Skou!
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Problemer med Xbox One samt online ?

Indlægaf Benja190782 » 19. feb 2016 06:08

Jeg låner lige den her tråd - her til kan jeg ikke komme ind i hverken Forza H2 eller FIFA 16! Den kan ikke "sync data" siger den.

Er det en XB1 fejl eller online det er galt?

Det er pisse irriterende! :evil:
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Problemer med Xbox One samt online ?

Indlægaf Wizup » 19. feb 2016 07:52

Jeg oplevede også problemer i går med Xbox LIve. Så det kan sagtens have været et problem som Microsoft har. Jeg røg nemlig ud af R6 og mistede min rank :(
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V


Re: Problemer med Xbox One samt online ?

Indlægaf KlumpeStumpen » 19. feb 2016 08:02

Læste lige kort på twitter da jeg vågnede at de havde lidt problemer tidligere, men de skulle være løst nu.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Problemer med Xbox One samt online ?

Indlægaf Benja190782 » 19. feb 2016 09:13

Det der er så farligt ved det, er at man kan miste hele sit save game, når den begynder på det der "sync data error".

Jeg har prøvet at miste alt både i Forza 5 og Project CARS..
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Problemer med Xbox One samt online ?

Indlægaf Zieglers » 19. feb 2016 10:33

Wizup skrev:Jeg oplevede også problemer i går med Xbox LIve. Så det kan sagtens have været et problem som Microsoft har. Jeg røg nemlig ud af R6 og mistede min rank :(


For mig er det ikke usædvanligt at ryge ud af et spil i R6 Siege. Det er et af de mest ustabile spil jeg har spillet. Lige så godt spillet er, lige så ustabilt er det. Jeg har ikke haft problemer med xbox live, kun med R6 - alle andre spil fungerer upåklageligt :)
Zieglers
Niveau 4
 
Indlæg: 354


Re: Problemer med Xbox One samt online ?

Indlægaf Wizup » 19. feb 2016 11:16

Når ja. Har jeg også, dog ikke siden Januar. Men i går var det Xbox Live der var problemet for jeg røg af på alle services og spil. Og det var gentagne gange. Derfor mistænker jeg det til Microsoft og ikke R6.
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster