Xboxlife forum

EA acces

Har du brug for hjælp, så spørg her.

EA acces

Indlægaf Onetalldane » 1. jan 2016 22:28

Noob question : er helt ny på konsol scenen med xbox one og forsøger mig at sætte mig ind i alt det lir der omkring den. Er kommet frem til xbox gold er en nødvendighed for at spille online i fx FIFA16. Så her vist også fundet frem til hvor det er billigst at erhverve sig, men så dukker der pludselig noget der hedder EA acces op i min indbakke og så kommer spørgsmålet til en million. Kan jeg "nøjes" med EA acces for at spille online i FIFA og andre EA spil? Hvad får man ud af EA acces? Nogle der har erfaring med det?
Onetalldane
Niveau 0
 
Indlæg: 18
By: Randers


Re: EA acces

Indlægaf z0ntax » 1. jan 2016 22:39

Ea acces gir tidlig adgang med prøve på ea's nye spil samt adgang til the vault som er en samling af spil du frit kan hente så længe du har ea acces.. Derudover er der osse lidt løse rabatter på ea titler og pakker til spil... Du skal bruge xbox live gold for at spille online og det har intet med ea acces at gøre... Håber det hjalp :wink:
Billede
z0ntax
Niveau 2
 
Indlæg: 130
By: Varde


Re: EA acces

Indlægaf Morten Skou » 1. jan 2016 22:41

Til gengæld, så synes jeg at EA Access er en ret fed ting for nye Xbox-ejere, man kan få adgang til en lang række spil til en ganske fornuftig pris. Evt. kan du jo starte med at købe en måneds adgang til det, og så se hvor langt du kan nå med spillene ;-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster