Har for nyligt købt en Xbox One og oplever at strømforsyningen larmer rimelig kraftigt med en "summen" når konsollen er i rest mode. Jeg har så forsøgt at finde ud af hvordan man kan få den byttet hos microsoft ved at registrerer min konsol på
https://myservice.xbox.comHvis jeg går ind under min konsol kan jeg enten trykke "Anmod om Service" (står her at der er garanti indtil 6. juni 2017), hvorefter der fremkommer en popup hvor man skal vælge sit problem. Hvis jeg her vælger "Problemer med strømforsyningen" så får jeg besked om at jeg skal kontakte support.
Jeg kan også istedet for "Anmod om service" vælge "Udskift en tilbehørsenhed" og vælger jeg strømforsyning herunder så kommer jeg ind til en ny "bestillingsside", hvor der står at varen ikke er dækket af garantien og jeg kan vælge at købe en ny for 30 euro istedet.
Nogen som har erfaring med at byttet deres strømforsyning pga larm og evt. kan beskrive hvad man gør for at få den byttet? Kan man virkelig ikke oprette sådan en service ordre på deres side for strømforsyningen? og skal man virkelig til at have fat i deres support for at få den byttet?