Xboxlife forum

Stream til PC - hvordan?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Stream til PC - hvordan?

Indlægaf Mathjias » 1. aug 2015 17:18

Hej alle

Jeg har fået installeret Windows 10 på min PC og havde glædet mig til at prøve at streame spil fra min Xbox One, men jeg synes ikke rigtig, jeg kan få det til at virke.

Så vidt jeg kan forstå, skulle der være en fane i venstre side af Xbox-app'en i Windows, der hedder "connect", men den kan jeg ikke få øje på.

På selve Xbox'en har jeg hakket af i feltet med, at den gerne må streame.

Ved nogen, hvad jeg skal gøre?
Mathjias
Niveau 2
 
Indlæg: 139


Re: Stream til PC - hvordan?

Indlægaf Annxii » 1. aug 2015 17:28

Du skal sikre dig at din Xbox app er opdateret. Gå i app store og søg på xbox app så skulle den gerne selv gå i gang med at opdatere. Efter opdatering skulle Xbox app gerne være v7.x og der skulle være kommet en cpnnect sektion nederst i venstre menu

Husk at både Xbox og pc skal være forbundet til samme netværk og at du har en xbox controller sat til din pc
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Stream til PC - hvordan?

Indlægaf Mathjias » 1. aug 2015 18:10

Hah, tænkt at det var så simpelt. Det lader til at virke nu. Mange tak :)
Mathjias
Niveau 2
 
Indlæg: 139


Re: Stream til PC - hvordan?

Indlægaf Benja190782 » 1. aug 2015 18:15

Gælder dette også den anden vej? Altså kan man streame sine PC spil over på Xbox'en og så game fra sofaen?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Stream til PC - hvordan?

Indlægaf Elgaard » 1. aug 2015 18:27

Du kan ikke streame fra PC til Xbox, men af hvad jeg har læst mig til, så er det noget de arbejder på.

Til de formål syntes jeg dog Valve's kommende Steam Link er mere interessant... Den skulle angiveligt kunne streame stort set hele Steam bibliteket af spil til TV'et i 1080p@60fps, forudsat at computeren kan levere det, og samtidigt bl.a. undersøtte Xbox One og 360 controllerne.
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: Stream til PC - hvordan?

Indlægaf Annxii » 1. aug 2015 21:46

Elgaard skrev:Du kan ikke streame fra PC til Xbox, men af hvad jeg har læst mig til, så er det noget de arbejder på.

det er bekræftet, at de arbejder på sagen, men ikke hvornår det i så fald kommer

http://www.theverge.com/2015/7/29/90614 ... o-xbox-one

support for keyboard og mus er også bekræftet. mon ikke det kommer nogenlunde samtidig. Xbox bliver bare til en lidt speciel windows pc, der er koblet til tv'et, men det er der vel heller ikke noget galt i :)
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541

+1


Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster