Xboxlife forum

Viser ikke Achievements på gametag

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Viser ikke Achievements på gametag

Indlægaf mrlenniboy » 26. feb 2015 17:27

hej
da jeg er ret ny på xbox, vil jeg høre om der ikke er nogen der kan svare på hvorfor der ikke vises mine Achievements på min profil her på xboxlife, under mit profil billede
Billede
mrlenniboy
Niveau 1
 
Indlæg: 85
By: Randers


Re: Viser ikke Achievements på gametag

Indlægaf Morten Skou » 26. feb 2015 17:29

Gamercardet tracker kun Xbox 360 spil, så hvis du har en Xbox One, så vil spillene fra den ikke blive vist.

Hvis det er en Xbox 360 du har, så skal du tjekke dine privacy settings og sørge for at tingene står til "public".
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Viser ikke Achievements på gametag

Indlægaf Cloudy » 27. feb 2015 02:32

Hvorfor er gamerpoints highscore listen så langt fra opdateret?
[URL=https://www.trueachievements.com/gamer/Erathia96][IMG]https://www.trueachievements.com/gamercards/Erathia96.png[/IMG][/URL]
Cloudy
Niveau 7
 
Indlæg: 3727
By: Broager, Sønderborg


Re: Viser ikke Achievements på gametag

Indlægaf mrlenniboy » 29. mar 2015 00:23

Vil det blive gjort så den viser achievements fra xbox one?
Billede
mrlenniboy
Niveau 1
 
Indlæg: 85
By: Randers


Re: Viser ikke Achievements på gametag

Indlægaf Morten Skou » 29. mar 2015 00:31

Indtil videre ligger bolden hos Microsoft, de har desværre været rimelig sløve - det er trodsalt et godt stykke tid siden at Xbox One udkom og det er stadig ikke på plads. Men lige så snart det er, så implementerer vi det selvfølgelig.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Viser ikke Achievements på gametag

Indlægaf BuBubbi » 29. mar 2015 07:59

Morten Skou skrev:Indtil videre ligger bolden hos Microsoft, de har desværre været rimelig sløve - det er trodsalt et godt stykke tid siden at Xbox One udkom og det er stadig ikke på plads. Men lige så snart det er, så implementerer vi det selvfølgelig.

Er for mig meget forvirrende.
På den ene side har de hele achievement systemet som egentlig kun er en e-penis måler i form af hvad man har gennemført.
Det må derfor være Microsofts mening at det er noget man skal vise til andre og "blære" sig med.

Og på den anden side har de her 1 år og 4 måneder efter stadig ikke fået til til at virke så man kan bruge det på andre hjemmesider end deres egen.

Det er sgu da mærkeligt. Jeg begynder så småt og tro de ikke rigtigt gider lavet det.
Ellers havde de allerede lavet det. Så svært kan det da heller ikke være at inkorporere Xbox One delen.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster