Xboxlife forum

Ang min Xbox one

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Ang min Xbox one

Indlægaf Sirmcmb » 16. dec 2014 20:57

Hejsa herinde jeg håber der evt er en eller flere der kan hjælpe med mit problem, det skal lige siges at alle mine spil har jeg ikke Skive til da det er koder jeg har købt hvergang, men nu er den begyndt på lige meget hvad spil jeg vil indlæse så kommer den ikke videre ind til at den skal indlæse og der bliver den så stående;( hvad kan der være galt?

Mvh. Michael
Sirmcmb
Niveau 0
 
Indlæg: 36
By: København


Re: Ang min Xbox one

Indlægaf Morten Skou » 16. dec 2014 21:02

Det lyder godt nok lidt underligt, med "indlæse" mener du da at spillets logo osv. kommer op på skærmen, og at den så fryser der?

Eftersom spillene er købt digitalt, så tror jeg at jeg ville prøve at uninstalle det og så hente det igen og se om det gør nogen forskel. Er du logget på Xbox Live / internettet og er spillene købt med den profil som du er logget ind med?

Andre som har oplevet noget lignende eller har ideer?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Ang min Xbox one

Indlægaf Zt3pH » 16. dec 2014 21:44

Du har prøvet at reboote den totalt ved at holde powerknappen inde?
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Ang min Xbox one

Indlægaf VIC » 16. dec 2014 22:18

Havde på et tidspunkt problemer med, at spil og apps ikke gad starte. Der hjalp en full reboot (tryk på powerknap 5-10 sekunder).
When I was a child, I spoke as a child, I understood as a child, I thought as a child; but when I became a man, I put away childish things... Except my X360!!!
VIC
Niveau 3
 
Indlæg: 221
By: Horsens


Re: Ang min Xbox one

Indlægaf Sirmcmb » 17. dec 2014 05:58

Jeg vil klart lige prøve et reboot når jeg kommer hjem. Morten lad os tage Forza når du kommer ind i menuen hvor du skal trykke på A første gang så går den ikke videre der står bare loading hele tiden:( men håber det andet virker
Sirmcmb
Niveau 0
 
Indlæg: 36
By: København



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron