Xboxlife forum

Capture card problem..

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Capture card problem..

Indlægaf TwankyDK » 16. dec 2014 12:24

Hey folkens!

Har brug for lidt hjælp her, har lige Købt en Roxio Game Capture HD, nogle sagde jeg skulle vælge en Elgato men den er lige 500 oppe i pris i forhold til Roxio og pengene er små her til jul. - Nå men min spørgsmål er så, jeg har installeret software og det hele, indtastet key og det hele. Jeg ser fint billedet på min TV skærm som går igemmem capture devicen, men når jeg så starte starter softwaren siger den " unknown capture error " har læst at Roxio ikke er så glad for Windows Aero, jeg har Windows 8.1, jeg har været inde og slå alt fra, så min computer skærm faktisk ser lidt kedelig ud nu, men det havde ingen effekt, capture devicen siger stadig det samme. Da jeg satte den til igår, fik jeg afvide jeg havde en forældet version, så hentede jeg en opdatering der hedder 2.0 hvor der står den skulle understøtte Xbox One, men den laver stadig det der " unknown capture error " og jeg kommer ikke videre derfra.

Det er på Xbox One.

Håber nogle kan hjælpe, og min computers specs opfylder Capture cardets krav, mere endda, Så det er ikke der den ligger.
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron