Xboxlife forum

kan ikke bruge mit visa dankort på xbox one store.?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

kan ikke bruge mit visa dankort på xbox one store.?

Indlægaf Cimadon » 8. nov 2014 11:30

Har fulgt Bububbi's guide mht. At købe spil i xbox one butikken til amerikanske priser. Dvs. At indtaste delaware city som by og delaware som stat osv. Men nu kan jeg ikke købe noget som helst med kortet længere. Har prøvet at slette kortet og tilføje det igen, uden held. Når jeg prøver at købe noget med kortet siger den "Use a different way to pay, Your purchase can't be completed with this payment option. Try a different or new way to pay."

Jeg har prøvet googler mig frem til en løsning uden held. Nogen der har samme problem? Og nogen der evt. Kan hjælpe?

Til info, har jeg downloaded xbox video og har et par gange været derinde for at se en film, men den har sagt jeg ikke er i den rigtige lokation? Hvis det kan hjælpe.

:-(
Cimadon
Niveau 3
 
Indlæg: 245
By: København NV


Re: kan ikke bruge mit visa dankort på xbox one store.?

Indlægaf IkkNico » 8. nov 2014 11:50

Der er problemer med Live på XB1 i æjeblikket.

Køb og brug af indhold begrænset.
http://support.xbox.com/da-DK/xbox-live-status
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: kan ikke bruge mit visa dankort på xbox one store.?

Indlægaf Cimadon » 8. nov 2014 12:02

Tak for svar. Så jeg skal bare være tålmodig? ;-P
Cimadon
Niveau 3
 
Indlæg: 245
By: København NV


Re: kan ikke bruge mit visa dankort på xbox one store.?

Indlægaf Jake242 » 8. nov 2014 13:01

Cimadon skrev:Har fulgt Bububbi's guide mht. At købe spil i xbox one butikken til amerikanske priser. Dvs. At indtaste delaware city som by og delaware som stat osv. Men nu kan jeg ikke købe noget som helst med kortet længere. Har prøvet at slette kortet og tilføje det igen, uden held. Når jeg prøver at købe noget med kortet siger den "Use a different way to pay, Your purchase can't be completed with this payment option. Try a different or new way to pay."

Jeg har prøvet googler mig frem til en løsning uden held. Nogen der har samme problem? Og nogen der evt. Kan hjælpe?

Til info, har jeg downloaded xbox video og har et par gange været derinde for at se en film, men den har sagt jeg ikke er i den rigtige lokation? Hvis det kan hjælpe.

:-(


Samme her, har dog ikke prøvet at købe fra USA men får samme besked når jeg prøver at købe med mit danske visa på Canadisk, Indisk eller Chilensk side.

Enten er vi fucked med danske visa på udenlandsk side eller også har ms bare problemer(som det antydes på xbox live status)

Jake
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: kan ikke bruge mit visa dankort på xbox one store.?

Indlægaf Cimadon » 8. nov 2014 14:39

Jake242 skrev:Samme her, har dog ikke prøvet at købe fra USA men får samme besked når jeg prøver at købe med mit danske visa på Canadisk, Indisk eller Chilensk side.

Enten er vi fucked med danske visa på udenlandsk side eller også har ms bare problemer(som det antydes på xbox live status)

Jake


Lad os håbe på det sidste. :)
Cimadon
Niveau 3
 
Indlæg: 245
By: København NV


Re: kan ikke bruge mit visa dankort på xbox one store.?

Indlægaf ALIE » 9. nov 2014 03:18

Hey jeg havde samme problem.
Jeg kunne dog på min tablet i gennem Smartglass
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: kan ikke bruge mit visa dankort på xbox one store.?

Indlægaf Atomichippo » 9. nov 2014 07:56

Efter at have prøvet at købe cod både via boxen og smartglass uden success på U. S. Store, prøvede jeg at ændre ip på smartglass via hola, og vupti så virkede det, så måske er de igang med at låse for fremmede I. P adresser. Gad vide om det virker med et amerikansk prepaid card..
Atomichippo
Niveau 2
 
Indlæg: 189
By: Køge


Re: kan ikke bruge mit visa dankort på xbox one store.?

Indlægaf SvAmP » 9. nov 2014 08:25

nå så måtte jeg give 495 for halo på den danske store kunne ikke vente mere med at begynde at downloade :
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: kan ikke bruge mit visa dankort på xbox one store.?

Indlægaf Cimadon » 10. nov 2014 11:49

Atomichippo skrev:Efter at have prøvet at købe cod både via boxen og smartglass uden success på U. S. Store, prøvede jeg at ændre ip på smartglass via hola, og vupti så virkede det, så måske er de igang med at låse for fremmede I. P adresser. Gad vide om det virker med et amerikansk prepaid card..


Hvordan gjorde du? Har smartglass og hola installeret.
Cimadon
Niveau 3
 
Indlæg: 245
By: København NV


Re: kan ikke bruge mit visa dankort på xbox one store.?

Indlægaf Atomichippo » 10. nov 2014 12:23

Cimadon skrev:
Atomichippo skrev:Efter at have prøvet at købe cod både via boxen og smartglass uden success på U. S. Store, prøvede jeg at ændre ip på smartglass via hola, og vupti så virkede det, så måske er de igang med at låse for fremmede I. P adresser. Gad vide om det virker med et amerikansk prepaid card..


Hvordan gjorde du? Har smartglass og hola installeret.


tror det kommer lidt an på om du har ios eller android...

på android åbnede jeg bare hola og åbnede smartglass igennem der så den røg på amerikansk ip, derefter var det bare at købe, sørgede selvfølgelig for at smartglass stod til at have samme region som min xbox inde i indstillinger
Atomichippo
Niveau 2
 
Indlæg: 189
By: Køge


Re: kan ikke bruge mit visa dankort på xbox one store.?

Indlægaf Cimadon » 10. nov 2014 13:01

Tak det virkede. :-)
Cimadon
Niveau 3
 
Indlæg: 245
By: København NV


Re: kan ikke bruge mit visa dankort på xbox one store.?

Indlægaf Zt3pH » 10. nov 2014 13:27

Kan man få Smartglass til at vise priser i USD?
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: kan ikke bruge mit visa dankort på xbox one store.?

Indlægaf Atomichippo » 10. nov 2014 14:56

Zt3pH skrev:Kan man få Smartglass til at vise priser i USD?


ja det gælder om at vælge at smartglass er sat til samme region som sin xbox, på android gøres det inde i smartglass indstillinger imens den er koblet til ens box,( kræver selvfølgelig at ens Box er sat til U.S.) men på ios kræver det vidst at man sætter sin tablet/telefon til at være U.S. ( er ikke sikker på dette, da jeg selv har android)
Atomichippo
Niveau 2
 
Indlæg: 189
By: Køge



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster

cron