Xboxlife forum

Snap apps (Netflix) Fryser?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Snap apps (Netflix) Fryser?

Indlægaf solostah » 19. sep 2014 08:34

Aller først - Jeg er ny her inde! HEJ! :)

Jeg står i den rigtig trælse situation, at hver gang jeg prøver at snap feks, netflix ind når jeg spiller forza mv. Så fryser netflix bare. Og har prøvet AAAALT. Kan ikke rigtig finde en metode på nettet?

Har snakket med en kollega, som siger man vidst skal starte de forskellige ting i en bestemt rækkefølge ?. Har prøvet dette, men fungere ikke. Andre som har oplevet det her? Hope it ain't broke :evil: :oops:
solostah
Niveau 0
 
Indlæg: 37
By: Aarhus


Re: Snap apps (Netflix) Fryser?

Indlægaf Zt3pH » 19. sep 2014 09:04

Velkommen til!

Hvis Netflix fryser så skal du bare give den en trøje på

EJ sorry det er fredag, men jeg har desværre ikke rigtigt leget med at "snappe" Netflix. Dog synes jeg andre ting fungerer fint i Snap mode. Skal lige prøve at lege med Netflix i snap mode ved lejlighed, så kommer jeg lige retur
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Snap apps (Netflix) Fryser?

Indlægaf solostah » 19. sep 2014 09:18

Tak ;)

Haha :))

Ja det kunne være fint, for det er da ret random hvis det kun lige er min boks der har fået de forkerte ben ud fra produktionen. :|
solostah
Niveau 0
 
Indlæg: 37
By: Aarhus


Re: Snap apps (Netflix) Fryser?

Indlægaf JazzAss » 22. sep 2014 09:47

Jeg mener der er et par kendte fejl i den nuværende version af dashboardet (eller hvad man kalder systemet i disse dage), bl.a. et der giver problemer med snap. Men det burde ikke være så konsekvent som du beskriver det. Er det kun Netflix, eller er det alle apps? Du skriver fx Netflix?
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


Re: Snap apps (Netflix) Fryser?

Indlægaf solostah » 22. sep 2014 10:44

Har kun prøvet med netflix. Men har et par kollegaer som også har XO - Og de nævner at man skal starte netflix først, også starte spillet, også snappet netflix :D. Og jeg fatter det ikke - Og det kan da ikke være rigtigt at det skal være så besværligt. Derfor er det lidt mere et opråb om hjælp. For hvis i andre også oplever at den fryser når i prøver at snappe netflix. Så må det var ja dashboardet den er gal med ikke og præcis min maskine :p
solostah
Niveau 0
 
Indlæg: 37
By: Aarhus


Re: Snap apps (Netflix) Fryser?

Indlægaf JazzAss » 22. sep 2014 10:46

Jeg har ikke testet snap og netflix, men skal nok også lige prøve det. Men jeg er i øvrigt 100% enig, at forlange man skal starte lige præcis netflix på en særlig måde for at få det til at virke, svarer til at en mobiltelefonproducent påstår grunden til at antennen ikke virker, er at du holder forkert på telefonen - og det er der vel ingen der i alvor kunne finde på at sige.
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


Re: Snap apps (Netflix) Fryser?

Indlægaf Spankey103 » 22. sep 2014 10:52

Har du prøvet at hardresette konsollen? Det løser nogle gange bugs der opstår i dashboardet på magisk vis.
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Snap apps (Netflix) Fryser?

Indlægaf solostah » 22. sep 2014 11:58

JazzAss skrev:Jeg har ikke testet snap og netflix, men skal nok også lige prøve det. Men jeg er i øvrigt 100% enig, at forlange man skal starte lige præcis netflix på en særlig måde for at få det til at virke, svarer til at en mobiltelefonproducent påstår grunden til at antennen ikke virker, er at du holder forkert på telefonen - og det er der vel ingen der i alvor kunne finde på at sige.


Fedt mate!

Ja det er mega mærkeligt. Men nogle siger at det også har været et problem efter den sidste update`? Men må jo prøve mig frem. Ellers får elgiganten den tilbage 8)
solostah
Niveau 0
 
Indlæg: 37
By: Aarhus


Re: Snap apps (Netflix) Fryser?

Indlægaf solostah » 22. sep 2014 11:59

Spankey103 skrev:Har du prøvet at hardresette konsollen? Det løser nogle gange bugs der opstår i dashboardet på magisk vis.



Nope har jeg ikke - Men kan jo prøve det :) Ser ikke frem til at skulle downloade Forza én gang til :lol:
solostah
Niveau 0
 
Indlæg: 37
By: Aarhus


Re: Snap apps (Netflix) Fryser?

Indlægaf Spankey103 » 22. sep 2014 12:26

solostah skrev:
Spankey103 skrev:Har du prøvet at hardresette konsollen? Det løser nogle gange bugs der opstår i dashboardet på magisk vis.



Nope har jeg ikke - Men kan jo prøve det :) Ser ikke frem til at skulle downloade Forza én gang til :lol:


Du skal ikke downloade Forza igen hvis du hardresetter den? Den får bare lige en "fresh" genstarter. Alle dine apps/games er der skam stadig.
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Snap apps (Netflix) Fryser?

Indlægaf solostah » 22. sep 2014 13:21

Spankey103 skrev:
solostah skrev:
Spankey103 skrev:Har du prøvet at hardresette konsollen? Det løser nogle gange bugs der opstår i dashboardet på magisk vis.



Nope har jeg ikke - Men kan jo prøve det :) Ser ikke frem til at skulle downloade Forza én gang til :lol:


Du skal ikke downloade Forza igen hvis du hardresetter den? Den får bare lige en "fresh" genstarter. Alle dine apps/games er der skam stadig.



Når forsøren. Så er jeg mere rolig! Det skal bestemt prøves! tak
solostah
Niveau 0
 
Indlæg: 37
By: Aarhus



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron