Xboxlife forum

Beovision Avant 55"

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Re: Beovision Avant 55"

Indlægaf Zt3pH » 18. sep 2014 10:23

Kimkjaer skrev:
Blauwy skrev:
Kimkjaer skrev:
jeg kendte ikke til den hjemmeside ..
Har altid haft B&O da jeg bare synes det ser fedt ud også er det jo lidt eksklusivt :) design og lyden er jo genial .. (og ja Blauwy jeg bruger også apple produkter ;-) )



Undrer mig ikke med de forbrugsvaner du har :mrgreen:

Men fordi du altid har haft B&O er det ingen grund til at kaste 40K-60K ud af vinduet når du kan få noget til under halvdelen som yder bedre. Har du B&O højtalere er der vel ingen grund til at købe et 60K TV hvor værdien primært er design og lyd?

Går du ned i B&O butikken vil de fortælle dig at det er verdens bedste fjernsyn til prisen. De vil jo ikke fortælle dig du kan få meget mere, for det halve. Og bum, så sidder du med bukserne nede om anklerne og mangler 60K på bankkontoen.

Du skal ikke tage det personligt, og det er ikke så groft sagt som det lyder på skrift.
Men i bund og grund ser det ud til vi alle er enige: Det er tosset at bruge så mange penge når du får så lidt for pengene.
Vil du have B&O så køb du B&O. Så længe du er tilfreds med at betale 80% af prisen for design.

Folk kan ikke lide at se andre spilde penge på noget, og vil gerne give et råd eller to. Om det så er pædagogisk sagt eller ej :)


Mit spørgsmål gik jo også på, om det var et godt TV til formålet (Gaming)..
pengene er som sådan ligegyldigt lige i den her situation ..

Jeg ved da godt at de vil sige at det er det ultimative, og jeg er jo ikke født i går ..
Men de har jo som sådan ret - det er jo det ultimative i deres butik ..
Jeg har da også fundet ud af i den her tråd at 4K åbenbart ikke understøtter xone ordentlig, og det troede jeg virkelig det gjorde ..
Så nu er jeg i tvivl om hvad jeg gør ..

Kunne godt være jeg bare skulle anskaffe mig et helt almindeligt TV ...


Det skulle XO og PS4 ellers bliver i stand til at kunne... Hvornår er dog uvidst
Men tror det er overordentligt dumt at købe B&O' en med henblik på 4K. Har ikke sat mig ind i det, men har ladet mig fortælle at den decoder de bruger ikke er den samme standard som Netflix f.eks har bestemt sig for de vil streame 4K i.
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Beovision Avant 55"

Indlægaf Blauwy » 18. sep 2014 10:24

Jeg skrev endda første gang at 4K tv til en XB1 ville være spild :) Men imponerende du troede den kunne klare 4K når den kæmper med at opretholde 30fps i 900p :P Men ja, man ved ikke det man ikke ved.

Jeg beklager hvis jeg virker som om jeg "sviner" din mening eller hvordan det nu kan forståes. Det er ikke meningen, jeg ville bare frem til at et 60K, 4K tv til gaming ville være spild. Jeg kunne være mere pædagogisk når jeg ytrer min mening. Det er et handicap jeg har (et af mange :mrgreen: )

Jeg synes du skal kigge og høre recordere.dk ad for ideer og tests ect. Der har de nogle folk der ved hvad de snakker om og som kan argumentere og forklare for mange af de nye fjernsyn på markedet.
Bare husk: 4K får du intet ud af. Måske om 10 år når resten af markedet spytter 4K matriale ud, men ikke før :)

Du kan få så meget mere for dine penge end hos B&O så det er bare at gå på jagt.

@Zt3ph
Jeg tror virkelig, virkelig vi har lange udsigter til at se nextgen køre 4K. Det kommer slet ikke til at ske. De kan jo ikke smide 5000% performance mere ind i dem, med en software update :)
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Beovision Avant 55"

Indlægaf Zt3pH » 18. sep 2014 11:12

Blauwy skrev:Jeg skrev endda første gang at 4K tv til en XB1 ville være spild :) Men imponerende du troede den kunne klare 4K når den kæmper med at opretholde 30fps i 900p :P Men ja, man ved ikke det man ikke ved.

Jeg beklager hvis jeg virker som om jeg "sviner" din mening eller hvordan det nu kan forståes. Det er ikke meningen, jeg ville bare frem til at et 60K, 4K tv til gaming ville være spild. Jeg kunne være mere pædagogisk når jeg ytrer min mening. Det er et handicap jeg har (et af mange :mrgreen: )

Jeg synes du skal kigge og høre recordere.dk ad for ideer og tests ect. Der har de nogle folk der ved hvad de snakker om og som kan argumentere og forklare for mange af de nye fjernsyn på markedet.
Bare husk: 4K får du intet ud af. Måske om 10 år når resten af markedet spytter 4K matriale ud, men ikke før :)

Du kan få så meget mere for dine penge end hos B&O så det er bare at gå på jagt.

@Zt3ph
Jeg tror virkelig, virkelig vi har lange udsigter til at se nextgen køre 4K. Det kommer slet ikke til at ske. De kan jo ikke smide 5000% performance mere ind i dem, med en software update :)


Jeg tror mere på du har ret, end jeg tror på de faktisk kommer med 4K understøttelse - de sidste 1½ års løfter og PR taget i betragtning
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Foregående

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron