Xboxlife forum

Xbox One larmer?!

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf himmelfisk » 25. sep 2014 19:42

Har netop fået min FIFA 15 bundle med xbox one i dag fra GameStop, og den larmer også når den er på dashboardet :'(

Så nu må jeg høre dem i morgen om de er villige til at bytte min konsol. Det er en model 1540 fra 29/6-14
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf KIAMMI » 26. sep 2014 14:07

himmelfisk skrev:Har netop fået min FIFA 15 bundle med xbox one i dag fra GameStop, og den larmer også når den er på dashboardet :'(

Så nu må jeg høre dem i morgen om de er villige til at bytte min konsol. Det er en model 1540 fra 29/6-14

Skynd dig at ring til xbox service, de yder en super service, tilbyder en advanched exchanged, uden at du skal betale noget
samt at du kan spille på din xbox one, og vente med at udskifte den til den nye xbox one bliver leveret.
den nye xbox one, bliver testet inden den bliver sendt afsted om den støjer.

den bliver sendt via UPS forsvarligt, og herefter bestiller du en tid, og samme dag, kommer de og henter den støjende xbox one som du skal aflevere (der følger en label med i kassen du har modtaget xbox one, som du sætter ovenpå den eksisterende og kassen genbruger du så. jeg kan kun anbefale det.

Indtil videre siger min ikke en lyd, men har ikke haft tid til at undersøge det nærmere.

service har åbent til kl. 18 i dag, så skynd dig at få den bestilt, så har du en ny inden for 5 arbejdsdage.
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf himmelfisk » 26. sep 2014 15:22

De vil kun sende en ny såfremt de må reservere 4000 på min konto.
Og det må de ikke lige den her måned. :(

Jeg ringede til GameStop til frokost og fik at vide de gerne byttede den og jeg bare skulle komme. Da jrg så kommer derned får jeg at vide at de ikke Har flere på lager, men at jeg kan køre til Lyngby hvis jeg vil have den byttet i dag.. Som om at jeg lige kører 30 km når de aavde sagt i telefonen jeg bare kunne komme til dem.

Så nu må jeg vente til én gang næste uge og håbe de får en hjem der ikke er defekt.

Har selvfølgelig formateret den jeg har nu og pakket den ned så ingen xbox weekend til mig.

Man burde sende dem en regning for benzin, parkering og min tid istedet for han havde undersøgt det inden han sagde jeg bare kunne komme derned i telefonen :(
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf KIAMMI » 26. sep 2014 15:38

himmelfisk skrev:De vil kun sende en ny såfremt de må reservere 4000 på min konto.
Og det må de ikke lige den her måned. :(

Jeg ringede til GameStop til frokost og fik at vide de gerne byttede den og jeg bare skulle komme. Da jrg så kommer derned får jeg at vide at de ikke Har flere på lager, men at jeg kan køre til Lyngby hvis jeg vil have den byttet i dag.. Som om at jeg lige kører 30 km når de aavde sagt i telefonen jeg bare kunne komme til dem.

Så nu må jeg vente til én gang næste uge og håbe de får en hjem der ikke er defekt.

Har selvfølgelig formateret den jeg har nu og pakket den ned så ingen xbox weekend til mig.

Man burde sende dem en regning for benzin, parkering og min tid istedet for han havde undersøgt det inden han sagde jeg bare kunne komme derned i telefonen :(

Du skal ikke reservere pengene, det er KUN og udelukkende HVIS du ikke afleverere den gamle xbox one inden for 14 dage
at de trækker beløbet fra dig, så du kan roligt gøre det.

ring igen og få det ordnet, det tager ca. 10 min. så er det klaret og du vil få en ny xbox one hurtigst muligt.
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf himmelfisk » 26. sep 2014 16:10

Han sagde de reserverer pengene på min konto så de kan hæve dem hvis den ikke er modtaget retur indenfor 14 dage. Og jeg kan ikke undvlre de 4000 i 14 dage desværre... Så må vente på GameStop :)
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf KIAMMI » 26. sep 2014 16:15

himmelfisk skrev:Han sagde de reserverer pengene på min konto så de kan hæve dem hvis den ikke er modtaget retur indenfor 14 dage. Og jeg kan ikke undvlre de 4000 i 14 dage desværre... Så må vente på GameStop :)

du har misforstået det, det er jo ikke sådan at du skal undvære 4000 kr på din konto :D , det er sådan, at du giver dem tilladelse til at hæve 4000 kr hvis du ikke får afleveret din xbox one, og kun der.

Jeg har lige været igennem det, jeg burde vide, hvad der sker, vil jeg mene :mrgreen:
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf himmelfisk » 26. sep 2014 16:19

På mastercard bliver beløbet reserveret på min konto.. Samme måde som hvis jeg bestiller noget til 3000 og så sletter ordren inden de har sendt, så er de 3000 'låst' i en måned. Ved godt det ikke er sådan med med dankort og lignende :)
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf KIAMMI » 26. sep 2014 16:43

himmelfisk skrev:På mastercard bliver beløbet reserveret på min konto.. Samme måde som hvis jeg bestiller noget til 3000 og så sletter ordren inden de har sendt, så er de 3000 'låst' i en måned. Ved godt det ikke er sådan med med dankort og lignende :)

jeg benyttede også mastercard.... nå men det må du selv om, du skal selvfølgelig ikke gøre noget, hvis du er utryg :)
god weekend :D
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf Bechmann » 27. sep 2014 10:55

Beta build 1410.140921-2200 (Oktober opdateringen) skulle ifølge en bruger på Xbox.com forums løse problemet. Er der nogle her der har fået beta opdateringen og kan bekræfte det?
Bechmann
Niveau 5
 
Indlæg: 1122


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf himmelfisk » 27. sep 2014 13:13

Der står her at den nye opdatering løser problemet!
http://forums.xbox.com/xbox_forums/xbox ... 65126.aspx

Er det bare det der preview program man skal være tilmeldt for så kan jeg teste det i aften eller i morgen :)
Senest rettet af himmelfisk 27. sep 2014 13:57, rettet i alt 1 gang.
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf Bechmann » 27. sep 2014 13:19

Ja det vil jeg tro det er. Du må meget gerne teste i aften :-)
Bechmann
Niveau 5
 
Indlæg: 1122


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf himmelfisk » 27. sep 2014 13:58

Bechmann skrev:Ja det vil jeg tro det er. Du må meget gerne teste i aften :-)



Skal gøre hvad jeg kan, nu er den jo pakket ned og formateret da jeg troede den skulle byttes. Men ser på det senere :-)!
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf himmelfisk » 27. sep 2014 16:40

Har snakket med support og på trods af at den opdatering måske skulle virke er det stadig en hardware fejl og de vil gerne have dem ind, så de anbefaler man enten går til der hvor man har kæbt den eller får Microsoft til at lave og / eller bytte den.

- min er stort set stoppet, siger en smule så får den stadig byttet, men sjovt det larmede så meget til at starte med.
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf Derp » 2. okt 2014 13:12

Jeg har lige modtaget min Xbox One fra den advanced exchange jeg lavede og umiddelbart virker den 100%. Jeg er igang med at opdatere og så installerer jeg lige et spil og prøver det af. Jeg håber at jeg kan beholde hænderne oppe :D
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf Zt3pH » 2. okt 2014 14:00

Andre der har prøvet at modtage en mail fra MS om de ikke har modtaget den returnerede konsol ifbm. Advanced Exchange?
Altså på trods af man har afsendt replacement fætteren?
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


ForegåendeNæste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron