Xboxlife forum

Xbox One larmer?!

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf Zt3pH » 23. sep 2014 12:17

Derp skrev:lol at min konsol er forsinket og stuck i England... Vildt at MS ikke har noget tættere på end England. Jeg fik heller ikke noget tracking nr. De er flinke derinde, men deres system er jo fuldstændig håbløst. Må da ellers spare dem for en masse tid hvis de skrev tracking nummeret sammen med bekræftelsesmailen som alle andre gør. Lidt håbløst at man skal ringe derind så mange gange for at få helt basale informationer.


Det burde heller ikke. Et normalt service forløb, vil jeg vove den påstand at du kun har kontakt med dem en enkelt gang.
Så kører det som pind i Signe, og du modtager alle de informationer du skal bruge (UPS dims og lign) på email.

Sådan var det i alle tilfælde de gange jeg har prøvet det. Så tror din sag er et særtilfælde :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf Derp » 23. sep 2014 12:22

Zt3pH skrev:
Derp skrev:lol at min konsol er forsinket og stuck i England... Vildt at MS ikke har noget tættere på end England. Jeg fik heller ikke noget tracking nr. De er flinke derinde, men deres system er jo fuldstændig håbløst. Må da ellers spare dem for en masse tid hvis de skrev tracking nummeret sammen med bekræftelsesmailen som alle andre gør. Lidt håbløst at man skal ringe derind så mange gange for at få helt basale informationer.


Det burde heller ikke. Et normalt service forløb, vil jeg vove den påstand at du kun har kontakt med dem en enkelt gang.
Så kører det som pind i Signe, og du modtager alle de informationer du skal bruge (UPS dims og lign) på email.

Sådan var det i alle tilfælde de gange jeg har prøvet det. Så tror din sag er et særtilfælde :)


Hvor mange gange har du fået byttet din Xbox One hos dem... :lol:
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf susperia » 23. sep 2014 12:24

I bunden af den mail, der skulle gerne være et link til din side ved MS, hvor du kan tjekke status.
Der kan du finde din Xbox, med link til UPS.
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf Zt3pH » 23. sep 2014 12:36

Derp skrev:
Zt3pH skrev:
Derp skrev:lol at min konsol er forsinket og stuck i England... Vildt at MS ikke har noget tættere på end England. Jeg fik heller ikke noget tracking nr. De er flinke derinde, men deres system er jo fuldstændig håbløst. Må da ellers spare dem for en masse tid hvis de skrev tracking nummeret sammen med bekræftelsesmailen som alle andre gør. Lidt håbløst at man skal ringe derind så mange gange for at få helt basale informationer.


Det burde heller ikke. Et normalt service forløb, vil jeg vove den påstand at du kun har kontakt med dem en enkelt gang.
Så kører det som pind i Signe, og du modtager alle de informationer du skal bruge (UPS dims og lign) på email.

Sådan var det i alle tilfælde de gange jeg har prøvet det. Så tror din sag er et særtilfælde :)


Hvor mange gange har du fået byttet din Xbox One hos dem... :lol:


XO - 2 gange
360 = 2 gange
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf Derp » 23. sep 2014 13:08

susperia skrev:I bunden af den mail, der skulle gerne være et link til din side ved MS, hvor du kan tjekke status.
Der kan du finde din Xbox, med link til UPS.


Der hvor man skal skrive username og password? Godt at vide til en anden gang! tak.
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf susperia » 23. sep 2014 13:18

Gætter på du har tjekket fra en mobil, for af en eller anden grund, så kommer jeg til det du nævner, når jeg prøver med mobil.
Jeg kan kun tjekke fra en pc.
Men du kommer bare ind på Microsoft side, hvor du så vælger support, og så reparation. Mener det er sådan.
Billede
susperia
Niveau 5
 
Indlæg: 1274
By: Haarby


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf Divi » 23. sep 2014 15:45

Nu har UPS-manden lige været over og afhente min ødelagte xbox. Jeg spurgte efter kvittering og han forklaret mig at man ikke får en kvittering når de afhenter pakker, kan det passe?
Divi
Niveau 7
 
Indlæg: 2188


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf Aaliyahchili » 23. sep 2014 17:34

Divi skrev:Nu har UPS-manden lige været over og afhente min ødelagte xbox. Jeg spurgte efter kvittering og han forklaret mig at man ikke får en kvittering når de afhenter pakker, kan det passe?


På den returlabel du satte på kassen, på samme side skulle der gerne have været et signaturfelt og der fik jeg ham der hentede min til at skrive på samt dato, for ellers havde jeg intet på at den var blevet hentet....
Så håber du har skrevet tracking nr ned ........
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf KIAMMI » 23. sep 2014 20:02

så skete der noget, jeg fik en mail, hvor xbox one er sendt afsted med UPS, så bliver det spændede at se hvornår den dukker op, men jeg kan i hvert følge med tracking nr. , hvad siger i andre, går der ca. 2 dage ?


edit:

der står det her pt som status: (andre der oplever det samme ?)
amworth, United Kingdom 09/23/2014 10:02 P.M. We've left the package in our facility. This may cause at least one business day delay. / Delivery will be rescheduled.
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf Aaliyahchili » 23. sep 2014 22:10

Hvis du er heldig så kommer den imorgen :)
Husk at få en underskrift når den gamle hentes, tror også at det står i den mail MS har sendt....
Håber du får en der er 100 % iorden.....
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf Slimjay DK » 24. sep 2014 09:17

Når jeres maskine står på "instant on" lyder jeres PSU så sådan her :



Det er normalt ar blæseren køre når den står i instant on, men spørgsmålet er om det også er normalt at den lyder sådan. :?:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf Rasmusdc » 24. sep 2014 13:28

Slimjay DK skrev:Når jeres maskine står på "instant on" lyder jeres PSU så sådan her :



Det er normalt ar blæseren køre når den står i instant on, men spørgsmålet er om det også er normalt at den lyder sådan. :?:


min siger det samme, det er der mange der gør, larmer mere end konsollen,..

jeg har sgu bare accepteret det, da jeg ikke gider igennem 100 vis af retur sager.. tog den gamle xbox 360 frem, som var smidt ned bag et skab, den larmede lige så meget, men det kunne man ikke høre for konsollen, jeg synes det er dårligt produkt design... da det især gør den ved "instant on" kører konstant... og der er garanteret en del der har en der ikke kører kosntant.
Rasmusdc
Niveau 5
 
Indlæg: 807


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf Thomsen » 24. sep 2014 14:53

Så har UPS været og afleveret en ny Xbox One, hvor de samtidig fik den defekte konsol med retur.
Er der nogle som ved om man får en mail fra Microsoft når de har modtaget konsollen?
Thomsen
Niveau 2
 
Indlæg: 193


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf Aaliyahchili » 24. sep 2014 15:36

Thomsen skrev:Så har UPS været og afleveret en ny Xbox One, hvor de samtidig fik den defekte konsol med retur.
Er der nogle som ved om man får en mail fra Microsoft når de har modtaget konsollen?


Du modtager en mail, når den er modtaget......
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: Xbox One larmer?!

Indlægaf KIAMMI » 25. sep 2014 16:09

Så kom min erstattede Xbox one med UPS, og xboxen er 100% ny og var forsvarligt pakket ind.

indtil videre siger den ikke en lyd, men jeg er også igang med installere spillene igen, men har opdateret med nyeste opdatering.
jeg giver det lidt tid før jeg afleverer den "gamle" xbox igen.

min model er iøvrigt 1540 og MFR dato 18/9-2014 , så jeg kan ikke klage over. at det er en ældre model 1540 jeg har fået :D
indtil videre ser det positivt ud... , andre der har fået deres i dag eller for et par dage siden og er tilfredse ??
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


ForegåendeNæste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron