KIAMMI skrev:hvem af jer, har benyttet adv. exchange og allerede fået en ny stille xbox one som erstatning for den anden der larmede ??
min status inde på xbox.com, hvad er jeres??
Status: Ordren behandles
Ordre oprettet: sep 16, 2014
YCSMS skrev:Jeg blev kontaktet onsdag ved 17 tiden, fordi der skulle oprettes en ny efter fejl i deres system. Jeg modtog min fra UPS igår
maagaard90 skrev:Fjerde gang var lykkens gang. Endelig fik jeg en Xbox One som ikke larmer. Nu kan jeg endelig begynde at nyde den.
KIAMMI skrev:YCSMS skrev:Jeg blev kontaktet onsdag ved 17 tiden, fordi der skulle oprettes en ny efter fejl i deres system. Jeg modtog min fra UPS igår
hvilken model er det (står når du kigger i bunden af xbox´en ) og hvilken -mfr dato (skal ikke åbne noget for at se det)
og er den lydløs, har den hjulpet på dit problem?
KIAMMI skrev:maagaard90 skrev:Fjerde gang var lykkens gang. Endelig fik jeg en Xbox One som ikke larmer. Nu kan jeg endelig begynde at nyde den.
Tillykke!
har du mulighed for at fortælle mig, hvilken model det er og hvilken mfr dato.
maagaard90 skrev:KIAMMI skrev:maagaard90 skrev:Fjerde gang var lykkens gang. Endelig fik jeg en Xbox One som ikke larmer. Nu kan jeg endelig begynde at nyde den.
Tillykke!
har du mulighed for at fortælle mig, hvilken model det er og hvilken mfr dato.
Desværre ikke, da jeg ikke fik ny kasse med. Fik blot konsollen og powerbrick ombyttet fra en anden kasse.
susperia skrev:Så har jeg også lige fået min fra MS i dag, og den er også lydløs, og den er fra den 29/08-2014. Der står også det der 1540 på den.
Divi skrev:Nogen som har brugt Microsofts exchange program? Ups er lige kommet med min Xbox men jeg var ikke hjemme, så jeg fik ikke aftalt et afhentingstidspunkt af den larmende xbox. Hvordan er den nemste måde at få aftalt et afhentingstidspunkt med dem?
Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster