Xboxlife forum

Hjælp! Min Xbox One går amok!

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Hjælp! Min Xbox One går amok!

Indlægaf Mike JezZ » 30. jul 2014 10:44

Jeg har slet ikke tænkt over at min Xbox One havde det brugerhadske metro system, så jeg er utroligt forvirret over hvad pokker der sker!

Jeg har lige fået min XO ind ad døren. Jeg troede jeg var smart, og sætte den til US.

Jeg skrev min 14 day trial ind på min Xbox, og nu kører jeg derud af.

Jeg har hentet de 2 games for gold spil, dem må jeg ikke spille fordi jeg ikke har Xbox Live (gælder trial virkeligt ikke for GoG spil??).

Udover det, så kan jeg slet ikke finde settings... De er glad efor at gemme ting med metro :( Jeg kan ikke finde ud af at skifte land igen.

Hvis jeg køber på US storen, er det så låst til US konto? En af mine venner siger, at køber jeg fra US, kan jeg ikke bruge det når jeg skifter over til DK eller UK, og DLC kan heller ikke købes fra andre steder end us.

Hjælp mig! Jeg er panisk. Jeg kan ikke spille mine gold spil, og jeg tør ikke købe fra storen før jeg kender til konsekvenserne!
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Hjælp! Min Xbox One går amok!

Indlægaf Zt3pH » 30. jul 2014 10:50

Ned på jorden...! :)

Settings finder du inde i apps
Og nej du kan ikke benytte GwG med et trial til gold - der skal du vidst have en rigtigt gold abonnement. Og nej det du køber på US store er ikke låst til en US profil. Jeg jar en DK profil og handler fint i US storen

Gemme ting med Metro? Det ved jeg ikke hvad betyder? Du kan desuden pinne ting til din forside som du bruger ofte
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Hjælp! Min Xbox One går amok!

Indlægaf Mike JezZ » 30. jul 2014 10:54

Jeg kan ikke finde settings under apps, ikke engang hvis jeg søger efter det :S

Men kan vel os være ligemeget, når nu det virker fint selvom man er sat til US :)

Men hvad hvis man skal spille online, søger den så ikke efter folk i US?

Udover det er Forza billigere her https://www.gamepointsnow.com/ end på storen.

Hvis jeg er sat til US og redeemer koden når den er eu, så går det vel galt? Skal vel ændre til EU først?
Senest rettet af Mike JezZ 30. jul 2014 10:56, rettet i alt 1 gang.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Hjælp! Min Xbox One går amok!

Indlægaf Zt3pH » 30. jul 2014 10:56

Mike JezZ skrev:Jeg kan ikke finde settings under apps, ikke engang hvis jeg søger efter det :S

Men kan vel os være ligemeget, når nu det virker fint selvom man er sat til US :)

Men hvad hvis man skal spille online, søger den så ikke efter folk i US?


Jeg tror det kommer an på spillet, i titanfall vælger du det ingame - der kan du vælge EU osv.

Må jeg ellers henvise til Bubbis blog indlæg som svarer på alle de spørgsmål der allerede er fremsat et hav af gange
http://blogs.xboxlife.dk/bubbibubbi/933 ... guide.html
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Hjælp! Min Xbox One går amok!

Indlægaf Mike JezZ » 30. jul 2014 10:59

Har læst dem, men jeg blev bare lidt nervøs og sku dobbelt tjekke :)

Har bare også læst den her http://wccftech.com/microsoft-quietly-r ... -reported/ og det lyder som om de laver region lock, og ødelægger folks køb.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Hjælp! Min Xbox One går amok!

Indlægaf gaxed » 30. jul 2014 11:05

mht. settings så sig: xbox go to settings hvis du har kinect til. gå så hjem igen og pin den så har du den altid til venstre...
gaxed
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Hjælp! Min Xbox One går amok!

Indlægaf Mike JezZ » 30. jul 2014 11:06

Fandt ud af hvis man trykkede på menu knappen? (den der med 3 streger) er der settings der. Jeg har købt min uden Kinect :)
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Hjælp! Min Xbox One går amok!

Indlægaf gaxed » 30. jul 2014 11:08

ok håber du får noget ud af din xbox og ikke mindst velkommen til xbone-club...
gaxed
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Hjælp! Min Xbox One går amok!

Indlægaf BuBubbi » 30. jul 2014 11:44

Kig evt på min guide i mit signatur.
Ah, kan se der allerede er blevet linket til den længere oppe.
Men fald ned.

Når du har fundet settings app'et, så klik på menu knappen på controlleren (den der hed start på 360'en).
Der vælger du så Pin, så vil settings altid ligge ude på start skærmen til venstre.
Pins er genveje, du kan vist have op til 24 genveje.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster