Xboxlife forum

Xbox 360 HBO Nordic App stoppede med at virke

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Xbox 360 HBO Nordic App stoppede med at virke

Indlægaf Hudson » 27. jul 2014 14:29

Jeg sad og så en episode af Game of Thrones i går, og alt kørte som det skulle. Da jeg ville se næste episode, får jeg beskeden at HBO Nordic serveren ikke er tilgængelig. Jeg har prøvet wireless, wired, slettet cache, geninstalleret app'en, og endda ringet til HBO Nordic's support, og fået samme forslag - slet cache, slet app, geninstaller app osv. Men intet virker. Spøjst nok, så virker HBO Nordic's app helt som de skal, på min iPad og iPhone, men det var nu sjovere om jeg bare kunne se de shows jeg ville, på min TV skærm via. min Xbox 360, som ikke har været et problem, før i går aftes.

Andre som har samme problem, og ved hvordan man løser det?

Tillægsspørgsmål: Er der en måde at få iPad'ens signal fra HBO Nordic - via iPad'ens app - over på mit TV? Ved at man kan få en HDMI adapter fra Apple, som kan vise iPad'ens billede på ens TV, men gælder det også for HBO Nordic app'en på iPad - således man kan smide et HDMI kabel i sin iPad, og på den måde streame HBO Nordic på sit TV, ad den vej? Jeg tør ikke rende ud og købe den HDMI adapter til min iPad, hvis det ikke virker, og har en mistanke om, at HBO Nordic sagtens kunne finde på, ikke at lade det virke, når man tager i betragtning hvor tunge de er at danse med på streaming fronten.
Hudson
Niveau 3
 
Indlæg: 205


Re: Xbox 360 HBO Nordic App stoppede med at virke

Indlægaf BuBubbi » 27. jul 2014 15:44

I stedet for en adapter så overvej en Apple TV.
Så kan du sende alt fra iPaden over på dit TV trådløst.
Der er også HBO Nordic på Apple TV'en, og den bruger MEGET mindre strøm end Xbox'en.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Xbox 360 HBO Nordic App stoppede med at virke

Indlægaf Bavi » 27. jul 2014 18:07

HBO Nordic app på Apple TV? Er du nu sikker på det?
Det er nu heller ikke ALT man kan sende via AirPlay... Alt og aldrig er farlige og definitive ord... :)
Bavi
Niveau 4
 
Indlæg: 696
By: Aalborg


Re: Xbox 360 HBO Nordic App stoppede med at virke

Indlægaf BuBubbi » 27. jul 2014 22:25

Bavi skrev:HBO Nordic app på Apple TV? Er du nu sikker på det?
Det er nu heller ikke ALT man kan sende via AirPlay... Alt og aldrig er farlige og definitive ord... :)

Nej da, det var da vist en brøler fra min side.
Der er ikke et decideret HBO Nordic app på Apple TV'en. min fejl.
Men det kan dog stadig smides over på skærmen trådløst via airplay:
http://www.stream-tv.dk/saadan-ser-du-h ... t-apple-tv

Og ja, der er nogle ting der ikke kan sendes via airplay pga rettighedsproblemer.
Jeg bruger det selv mest til YouTube og andre spøjse video apps, og de virker i hvert fald fint.
Og selvfølgelig til at vise mine egen billeder og film frem på.

Sådan en Apple TV er i hvert fald en dejlig ting at have hvis man alligevel ejer andre Apple enheder.
Og er man heldig kan man nogengange finde den til 499,- i fx Elgiganten når de har deres super weekend tilbud.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron