Xboxlife forum

Indstille adressen å Xbox One

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Indstille adressen å Xbox One

Indlægaf Denge84DK » 26. jul 2014 20:00

Hej,

Jeg ville hører om i ved hvordan jeg for indstillet min Xbox One så jeg kan købe eller leje film via konsollen. Jeg har købt der europæiske model og har problemer med opsætningen af min adresse findes der en guideline til dette jeg kan få et link til..??

Hilsen Michael
Denge84DK
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Sønderjylland


Re: Indstille adressen å Xbox One

Indlægaf Morten Skou » 26. jul 2014 20:11

Indtil at den udkommer i Danmark, så kan du ikke have en dansk adresse på Xbox One.

Work-around er at gøre som der står i denne nyhed:
http://www.xboxlife.dk/news/11038/xbox- ... tkort.html

(Tjek kommentar #18 for en amerikansk adresse, hvis det er en amerikansk konto du vil oprette).

Vær klar over, at det muligvis bryder med nogle betingelser - men det er sådan alle der har en Xbox One og bruger kreditkort i Danmark gør.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Indstille adressen å Xbox One

Indlægaf Denge84DK » 27. jul 2014 10:47

Hej Morten,

Tak for din hurtige respons.
Jeg prøvede læse dit link og indstille min Xbox efter det men når jeg så vil leje en film skriver den

"Your Xbox doesn't match the location for your Xbox"

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre mere nu, kan ske jeg bare skal vente til den bliver udgivet i danmark.
Denge84DK
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Sønderjylland


Re: Indstille adressen å Xbox One

Indlægaf BuBubbi » 27. jul 2014 11:37

Hvad har du skrevet af postnummer, by og stat?
Det kan ske at videoudlejningen kigger på din IP, og dermed kan se du ikke er i USA.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Indstille adressen å Xbox One

Indlægaf JesperN2820 » 27. jul 2014 12:27

Denge84DK skrev:Hej Morten,

Tak for din hurtige respons.
Jeg prøvede læse dit link og indstille min Xbox efter det men når jeg så vil leje en film skriver den

"Your Xbox doesn't match the location for your Xbox"

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre mere nu, kan ske jeg bare skal vente til den bliver udgivet i danmark.


Hej du. Jeg er helt sikker på at Xbox Video og Xbox Music kører ed IP-detection, og kan se at du prøver at tilgå indhold fra en anden region. Generelt er både film, TV og musikbranchrn termmeligt stringente omkring rettigheder og territorier. Derfor: vent på DK Store eller lav et-eller-andet setup med en VPN der placerer din IP i US.

Vh Jesper
JesperN2820
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Re: Indstille adressen å Xbox One

Indlægaf BuBubbi » 27. jul 2014 12:45

Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron