Xboxlife forum

Sliber gamestop spil?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Sliber gamestop spil?

Indlægaf Jibla » 25. jul 2014 14:22

Hej.

Jeg har lige fået et brugt spil ind af døren fra england via amazon.co.uk. Det er ret ridset, til trods for at tilstanden skulle være 'very good', og min 360 vil ikke spille eller installere spillet.

Jeg kan ikke komme igennem til en Gamestop butik, så derfor spørger jeg her:

Sliber de spil for et gebyr eller er de holdt op med det?
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Sliber gamestop spil?

Indlægaf FoxHoundDK » 25. jul 2014 14:47

Sidst jeg var inde ved gamestop med samme spørgsmål, der svarede de "nej", men er også ved at være et år siden, så kunne da godt tænkes, at de var begyndt på det igen
Billede
FoxHoundDK
Niveau 5
 
Indlæg: 817
By: Århus


Re: Sliber gamestop spil?

Indlægaf Morten Skou » 25. jul 2014 16:33

Jibla skrev:Hej.

Jeg har lige fået et brugt spil ind af døren fra england via amazon.co.uk. Det er ret ridset, til trods for at tilstanden skulle være 'very good', og min 360 vil ikke spille eller installere spillet.

Jeg kan ikke komme igennem til en Gamestop butik, så derfor spørger jeg her:

Sliber de spil for et gebyr eller er de holdt op med det?


Hvis det går helt galt, så har jeg sådan en slibe maskine - den har fikset et spil for mig som var HELT smadret (fik væltet Xbox 360'eren imens skiven kørte). Men det er måske for dyrt i porto at sende spillet frem og tilbage :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Sliber gamestop spil?

Indlægaf Jibla » 25. jul 2014 16:53

Morten Skou skrev:Hvis det går helt galt, så har jeg sådan en slibe maskine - den har fikset et spil for mig som var HELT smadret (fik væltet Xbox 360'eren imens skiven kørte). Men det er måske for dyrt i porto at sende spillet frem og tilbage :)


Nice. Der er dog en eller anden disc service biks i nærheden af mig, han tager 30 kr for en skive, så jeg prøver ham hvis det er, så ellers tak man. :)
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Sliber gamestop spil?

Indlægaf Jibla » 26. jul 2014 11:52

Jeg fik så denne her besked i dag af sælger:

'Hello, I am sorry your game is scratched, I accept it was an oversight on my part, I will get another out to you today, no need to return the other.'

Så nu venter jeg spændt endnu 14 dages tid. '^'
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Sliber gamestop spil?

Indlægaf Morten Skou » 26. jul 2014 12:40

Det er sgu da fin service :-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Sliber gamestop spil?

Indlægaf Callista » 26. jul 2014 14:37

Max god stil
Billede
Callista
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Horsens


Re: Sliber gamestop spil?

Indlægaf Jibla » 26. jul 2014 15:00

Både og - det er jo fjollet at sende et så slidt spil i første omgang. :)

Men ja klart, jeg afventer spændt næste kopi af spillet. Især fordi at jeg ikke kan se spillet i deres inventory på amazon.co.uk. Dog overvejer jeg at sende det første spil til en disc repair gut i trige.

Til de interesserede så kan jeg fortælle at det er Dynasty Warriors Gundam 2 og sælgeren er KD Dudley.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron