Xboxlife forum

Kan man stadig bytte Xbox 360 spil til Xbox One spil?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Kan man stadig bytte Xbox 360 spil til Xbox One spil?

Indlægaf Wellfire » 18. jul 2014 22:04

Som overskriften siger, så har jeg brug for at få skiftet mine spil ud til Xbox One spil. Har lige fået en Xbox One i fødselsdagsgave og ville være ked af at skulle gå ud og købe alle spillende til fuld pris.

På forhånd tak
Wellfire
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: Århus


Re: Kan man stadig bytte Xbox 360 spil til Xbox One spil?

Indlægaf JohnH » 18. jul 2014 22:11

Wellfire skrev:Som overskriften siger, så har jeg brug for at få skiftet mine spil ud til Xbox One spil. Har lige fået en Xbox One i fødselsdagsgave og ville være ked af at skulle gå ud og købe alle spillende til fuld pris.

På forhånd tak


Desværre, det kan du ikke.

De fleste spil kan dog så købes for lidt over 200 kr/stk på Xbox markedspladsen (den amerikanske) , så det er ikke så slemt igen.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Kan man stadig bytte Xbox 360 spil til Xbox One spil?

Indlægaf Wellfire » 18. jul 2014 23:06

JohnH skrev:
Wellfire skrev:Som overskriften siger, så har jeg brug for at få skiftet mine spil ud til Xbox One spil. Har lige fået en Xbox One i fødselsdagsgave og ville være ked af at skulle gå ud og købe alle spillende til fuld pris.

På forhånd tak


Desværre, det kan du ikke.

De fleste spil kan dog så købes for lidt over 200 kr/stk på Xbox markedspladsen (den amerikanske) , så det er ikke så slemt igen.


Øv! Nå, det er der ikke noget at gøre ved. Er man altid på den amerikanske? Eller skal man holde øje med noget?
Wellfire
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: Århus


Re: Kan man stadig bytte Xbox 360 spil til Xbox One spil?

Indlægaf BuBubbi » 19. jul 2014 00:22

Du skal selv sætte den til USA.
Og når du så vil købe et digitalt spil, bliver du bedt om at indtaste dit kreditkort og din adresse.
Adressen (gade og nummer) skriver du bare som din egen, men i stedet for din by skriver du 19706 Delaware City, Delaware.

Delaware har nemlig ingen tax på digitalt indhold. Så der sparer du yderligere 6-8% i forhold til andre stater i USA.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Kan man stadig bytte Xbox 360 spil til Xbox One spil?

Indlægaf Wellfire » 19. jul 2014 08:11

BuBubbi skrev:Du skal selv sætte den til USA.
Og når du så vil købe et digitalt spil, bliver du bedt om at indtaste dit kreditkort og din adresse.
Adressen (gade og nummer) skriver du bare som din egen, men i stedet for din by skriver du 19706 Delaware City, Delaware.

Delaware har nemlig ingen tax på digitalt indhold. Så der sparer du yderligere 6-8% i forhold til andre stater i USA.


Tusind tak! :) Stor hjælp
Wellfire
Niveau 0
 
Indlæg: 3
By: Århus



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster

cron