Xboxlife forum

Titanfall Xbox 360 disk kan ikke installeres til HDD?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Titanfall Xbox 360 disk kan ikke installeres til HDD?

Indlægaf Killerder » 15. apr 2014 17:52

Hey folks!
Som vi nogle af os sikkert plejer at gøre med deres AAA titler, installerer man det til ens HDD for at få visse forbedringer.
Men mht. titanfall så giver den mig ikke muligheden for at installere til HDD? Er det kun et problem jeg har, er det meningen det er sådan her eller hvad er meningen??
Killerder
Niveau 4
 
Indlæg: 374


Re: Titanfall Xbox 360 disk kan ikke installeres til HDD?

Indlægaf JazzAss » 15. apr 2014 18:02

Første hit på Google:

http://help.ea.com/en/article/titanfall ... formation/

Du skal installere de 1.2 gb, og sikkert for at den ikke skal læse 2 steder fra disken samtidig, kan du ikke installere selve spillet (gætter jeg på). Det er tidligere set med et par andre spil med separate installationspakker, at de kørte dårligere når selve disken blev installeret, sikkert pga. 'swapping'. Det er nok også derfor Titanfall 360 ikke kommer som Games on Demand (men det er også rent gætværk herfra).
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


Re: Titanfall Xbox 360 disk kan ikke installeres til HDD?

Indlægaf BuBubbi » 15. apr 2014 18:14

Dog stadig mystisk man ikke kan få lov til fx at installere den ene del på harddisken, og den anden på en USB pind.
Det mest irriterende er da at lytte på det larmende DVD-drev.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Titanfall Xbox 360 disk kan ikke installeres til HDD?

Indlægaf JazzAss » 15. apr 2014 18:17

Ja, det ville give mening at kunne, og det var faktisk også det der blev anbefalet som 'løsning' på de andre spil der havde problemer. Men måske for svært for dem at forklare, at det var det der skulle til for at få det til at køre, og så ville de hellere skære muligheden fra, end at have flak fra alle dem der alligevel installerer begge dele på harddisken.
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København


Re: Titanfall Xbox 360 disk kan ikke installeres til HDD?

Indlægaf Killerder » 15. apr 2014 21:48

Det bare lidt forvirrende fordi, at med GTA V er det muligt at installere disk(s) til HDD, men så får man bare pop in problemer osv. men jeg ved ikke om det stadigvæk er sådan eller ej?
Killerder
Niveau 4
 
Indlæg: 374


Re: Titanfall Xbox 360 disk kan ikke installeres til HDD?

Indlægaf JazzAss » 16. apr 2014 06:30

Ja, og det er formentlig præcis derfor de ikke tillader installation af selve skiven, nemlig at det går ud over performance.
JazzAss
Niveau 6
 
Indlæg: 1594
By: København



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron