Xboxlife forum

Gold understøttes ikke i din landestandard.

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Gold understøttes ikke i din landestandard.

Indlægaf Adampantic » 11. apr 2014 14:27

Hey folks.

Jeg har ikke været Gold medlem i en lille uge. Da jeg så idag via pointheaven købte 3 måneder, fik jeg første problem. Jeg får af vide koden er brugt. Jeg har så skrevet til Mikkel, for at høre ham, hvordan det kan være. Meeeen. Næste problem: Når jeg logger ind på min konto via. xbox.com, får jeg pludseligt af vide under administrer abonnementer at Gold ikke understøttes i min landestandard. Jeg prøvede så at logge på min xbox, for at se om jeg kunne købe Guld der, og der når jeg hen til betaling uden problemer. Så jeg er en anelse forvirret, om hvad der foregår. Jeg har skiftet bredbånds udbyder fra YouSee til Telia, som den eneste ændring.
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Gold understøttes ikke i din landestandard.

Indlægaf KlumpeStumpen » 11. apr 2014 14:50

360 eller one, hvis one har du så sat den til fx us?
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Gold understøttes ikke i din landestandard.

Indlægaf Adampantic » 11. apr 2014 14:54

Det er 360. Har som sagt, ikke ændret nogen ting udover skiftet bredbånd udbyder.
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Gold understøttes ikke i din landestandard.

Indlægaf JohnH » 11. apr 2014 15:02

Adampantic skrev:Det er 360. Har som sagt, ikke ændret nogen ting udover skiftet bredbånd udbyder.


Har du prøvet at indløse den på din Xbox ? , jeg havde nemlig samme problem fornyligt og det lykkedes på Xbox'en, hvor det ikke virkede på xbox.com.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Gold understøttes ikke i din landestandard.

Indlægaf Adampantic » 11. apr 2014 15:05

Har prøvet begge steder. Fik begge steder af vide at koden er brugt. Mikkel har efterfølgende sagt at alle koder virker 100%, så er igang med at tale med supporten. Kan sagtens købe over xboxen, så at hjemmesiden sagde, at mit land ikke var understøttet, lader ikke længere til at være et problem.
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Gold understøttes ikke i din landestandard.

Indlægaf OldTymer72 » 12. apr 2014 10:14

Hej.
Jeg har osse en kode liggende jeg ikke kan bruge.
Da jeg fik min Xbox one med titanfall brugte jeg koden til den gratis måned der følger med og når jeg så vil stacke koden fra Mikkel kan det IKKE lade sig gøre, så jeg skal vente på at min gratis måned udløber og først derefter skrive koden.

Kan du have gjort noget lignende?
Billede
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


Re: Gold understøttes ikke i din landestandard.

Indlægaf Adampantic » 14. apr 2014 11:30

Desværre ikke,

Jeg tog kontakt til Microsoft support, som kunne meddele mig at koden fra Mikkel, var blevet brugt tilbage i februar. Mikkel gav mig en ny kode. Desværre lidt for sent, da jeg allerede havde købt en ny kode, da den skulle stå på gaming med vennerne.

Så begge problemer sådan set løst :)
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron