Xboxlife forum

hvor mange spil kan en 4gb. gemme

Har du brug for hjælp, så spørg her.

hvor mange spil kan en 4gb. gemme

Indlægaf missroxy » 17. aug 2013 08:07

Hejsa.
er der evt. nogen der kan hjælpe mig, med og oplyse hvor mange spil der kan gemmes på en 4gb. Knægten har fåen en og ærligt jeg er på bar bund i hvor mange forskellige spil han kan spille på den og hvor mange der kan gemmes. :shock:
Håber at der evt. er nogen herinde som lige hjælpe mig. :D vh. missroxy
missroxy
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Re: hvor mange spil kan en 4gb. gemme

Indlægaf diandk » 17. aug 2013 08:41

han kan spille okay mange spil, men jeg ville sige han ikke skal installere spillet på boxen, da de normale spil er fra ca 6 gb og op og de nyere arcade spil flyder 600 mb og op. men saved games er ca 200 kb mener jeg
diandk
Niveau 2
 
Indlæg: 103


Re: hvor mange spil kan en 4gb. gemme

Indlægaf missroxy » 17. aug 2013 08:55

Hejsa.
Tak for svaret.
Nu spørger jeg måske lidt sjovt, men som skrevet tidligere er jeg helt blankt på dette område. du skriver han ikke skal indstalere spillet, men han siger at den automatisk selv indstallere spillet ? Er det noget man kan fjerene, så han bare kan skifte ud i mellem sine diske og spille ? :-)
missroxy
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Re: hvor mange spil kan en 4gb. gemme

Indlægaf Tbigum » 17. aug 2013 09:10

Den installerer ikke selv spillene, det skal man selv gøre, men hvis den er online, så kan det være at den har hentet en opdatering til et spil, og installeret denne opdatering, så det kan være at han har taget fejl af det?
Han kan spille alle spil så længe han spiller direkte fra disken af, men på længere sigt vil det være en god ide, at købe en original harddisk til at sætte i konsollen, mange af opdateringerne fylder en del, og hvis han downloader udvidelser til spillene og et par arcadespil, så løber han hurtigt tør for plads.

Inde i settings under storage, kan man slette de forskellige ting der er installeret, bare pas på, at han ikke sletter sine game-saves, så bliver han nok pænt knotten :-)
Evt. favestejl skyldes alkohol
Tbigum
Niveau 7
 
Indlæg: 3410
By: Esbjerg N


Re: hvor mange spil kan en 4gb. gemme

Indlægaf Lasborg » 17. aug 2013 13:03

Ellers kan man også bruge en USB stick op til 32GB hvis den ellers er hurtig nok.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: hvor mange spil kan en 4gb. gemme

Indlægaf missroxy » 18. aug 2013 19:50

Endnu engang mange tak for svar, og hjælp C",) Jeg vil så prøve om jeg kan hitte lidt ud af noget. Ellers så er jeg straks på pletten igen herinde. :-)
missroxy
Niveau 0
 
Indlæg: 3



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster

cron