Xboxlife forum

Ny Laptop eller Surface Pro?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Ny Laptop eller Surface Pro?

Indlægaf ReVaN » 2. aug 2013 23:57

Hej alle,

Jeg staar i den situation at jeg rimelig snart vil koebe nyt paa baerbar fronten. Min nuvaerende Vaio er ved at vise alderen.

Jeg har taenkt over lidt forskellige muligheder og ville spoerge lidt omkring herinde. Jeg overvejer blandt andet at "bygge" en ny Vaio fra Sony's hjemmeside. http://store.sony.com/webapp/wcs/stores ... 1644944498

Jeg snakker om en 14" Vaio Fit model som jeg ville udstyre med foelgende:
3rd gen Intel® Core™ i7-3537U (2.00GHz / 3.10GHz with Turbo Boost)
NVIDIA® GeForce® GT 735M (1GB) hybrid graphics
750GB (5400rpm) + 8GB SSD hybrid hard drive
Blu-ray Disc™ BDXL player / burner
- Lyder det som noget der vil kunne foelge med i de kommende aar?

Jeg er dog kommet lidt i tvivl. Jeg taenker ogsaa kraftigt paa at koebe en Microsoft Surface Pro. Jeg ved at jeg ikke ville kunne faa set Blu-rays, spille ligesaa store/flotte spil (men det goer jeg alligevel mest paa min 360) - men jeg syntes virkelig det ville vaere dejligt med en saadan tablet/laptop mellemting. Jeg har set at den formaar at koere Skyrim paa de laveste settings, og derfor tror jeg godt den ville kunne klare mine PC gaming behov.

Men er det smart at bruge pengene paa en Surface nu? RT lyder til at have faaet meget kritik, men folk syntes enige om Pro'ens evner. Boer man alligevel vente til dens naeste generation
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Re: Ny Laptop eller Surface Pro?

Indlægaf Mythokai » 3. aug 2013 00:27

Det er svært at vurdere når du ikke rigtig uddyber dit behov. Personligt hvis du skal have en bærbar du kan game på, bør du tage en MSI eller lign. da de også er bedre hvad angår køling - i hvert fald hvis du sammenligner med Sony Vaio (Siger min erfaring med Sony's computere). :)
Mythokai
Niveau 4
 
Indlæg: 523


Re: Ny Laptop eller Surface Pro?

Indlægaf ReVaN » 3. aug 2013 03:14

Tak for raadet!

Umiddelbart er behovet en en god arbejdsbaerbar.
Hurtig, ikke for tung, flot skaerm, et rimeligt batteri (3+ timers brug paa internet/Word) ikke alt for sloeset til at haandtaere lidt gaming, men igen - mest aeldre spil da jeg spiller de nyere paa Xbox. Noget der kan holde i nogle aar frem i tiden.

Maa aerligt indroemme at jeg aldrig har hoert om MSI - kiggede lige paa deres hjemmeside. Det er lidt dyrere ud end jeg havde haabet. Den Vaio jeg selv kan sammensaette koster omkring $900 USD. Har du nogle specifikke modeller i tankerne?

Edit:
Og saa maa den i oevrigt gerne se lidt godt ud :)
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron