Xboxlife forum

Stille konsoller i tv reol?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Stille konsoller i tv reol?

Indlægaf Meistar » 23. mar 2013 13:29

Hej.

I dag er jeg i gang med at flytte rundt i lejligheden, og mine konsoller har altid stået ovenpå mit tvreol, men jeg tænkte på at sætte dem ind i skabet så de er "gemt" væk.

Er der nogle af jer der har erfaringer med at stille dem ind i lukkede skabe, her tænker jeg mht varme, luft osv.
Jeg har selvfølgelig skabet åbent når jeg skal benytte dem, men pladsen er meget begrænset, så jeg vil selvfølgelig ikke risikere de bliver overophedet og bryder ned.

Der er tale om både Xbox360 Slim, PS3 slim og den nye Wii U.

På forhånd mange tak :)
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Stille konsoller i tv reol?

Indlægaf Gajda » 23. mar 2013 13:36

Min erfaring er, at Slim modellen ikke bliver specielt varm. Tror ikke det vil blive noget problem at placere den i et lukket rum? Det går selvfølgelig også an på størrelse. Kan du eventuelt lægge et billede op af dit møbel? Hvis du har mulighed for at placere strømforsyningen udenfor skabet ville der blive produceret mindre varme.
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: Stille konsoller i tv reol?

Indlægaf JohnH » 23. mar 2013 13:43

Gajda skrev:Min erfaring er, at Slim modellen ikke bliver specielt varm. Tror ikke det vil blive noget problem at placere den i et lukket rum? Det går selvfølgelig også an på størrelse. Kan du eventuelt lægge et billede op af dit møbel? Hvis du har mulighed for at placere strømforsyningen udenfor skabet ville der blive produceret mindre varme.


Bliver Slim modellen ikke varm? Så prøv at spille et par timer Crysis 3 f.eks. ... jeg har 2 her, en nyere Halo 4 model og en 2 år gammel Slim, de bliver begge rimelig varme, for varme til at stille i et skab uden ventilation.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Stille konsoller i tv reol?

Indlægaf Gajda » 23. mar 2013 13:48

Min slim med Corona motherboard synes ikke at blive specielt varm. Det kan godt være, at jeg tager fejl. Jeg tror ikke det er noget problem for Meistar, hvis han åbner lågen til skabet mens han spiller.
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: Stille konsoller i tv reol?

Indlægaf mowdy » 23. mar 2013 20:31

Min alm. Xbox står inde i et rum i tv møblet hvor den kun lige passer ind i og det har aldrig været problemer.
//Du er hvad du spiller ;)
mowdy
Niveau 6
 
Indlæg: 1627


Re: Stille konsoller i tv reol?

Indlægaf Flashheart » 23. mar 2013 20:55

Min Xbox 360 bliver alt for varm af at stå tændt i et "tv-møbel" også selvom døren er åben, så den skal tages ud, når den skal bruges :(
Flashheart
Niveau 1
 
Indlæg: 76


Re: Stille konsoller i tv reol?

Indlægaf Gajda » 23. mar 2013 21:09

mowdy skrev:Min alm. Xbox står inde i et rum i tv møblet hvor den kun lige passer ind i og det har aldrig været problemer.


Det gjorde jeg også med min gamle Xbox (ikke slim). Det kunne den sagtens holde til.
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: Stille konsoller i tv reol?

Indlægaf DanniSemperfi » 24. mar 2013 11:55

Har en slim, ingen problem.

Havde launch modellen, den slog fra nogle gange om sommeren :)
DanniSemperfi
Niveau 5
 
Indlæg: 847
By: Viborg


Re: Stille konsoller i tv reol?

Indlægaf Too Nizzle » 24. mar 2013 12:42

Min slim kan klare sig fint i et lille tv-møbel hvor det står over en receiver og med lukket dør - dog har jeg fjernet bagsiden så lidt lift kommer der da til. Men har dig overvejet at bore nogle huller under reciever og xbox for at give lidt mere luft - i sidste ende forlænger det nok deres levetid en smule at få så meget luft som muligt - men tror sagtens de kan klare det
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 29 gæster

cron