Xboxlife forum

Skal sættes igang

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Skal sættes igang

Indlægaf Joerli » 1. maj 2011 10:37

Jeg kører indenfor få minutter op i Expert og henter min Xbox. Som ny Xbox-bruger, er der så nogle gode tips og tricks, som I synes jeg lige skal have at vide. Tænker især på ens brugeroplysninger. Er der f.eks. forskel på om man kommer fra DK eller US?

Har I nogle gode råd? :-)
Billede

MUST | Green & Gold | Love United, Hate Glazer
Joerli
Niveau 1
 
Indlæg: 66


Re: Skal sættes igang

Indlægaf Mogwai » 1. maj 2011 10:49

Du skal bare lave en dansk konto. Dog husk på at det er meget billigere at købe Microsoft Points (valuta til at købeudvidelser, spil og småting online på konsollen) samt LIVE Gold (muligheden for at spille online) andre steder end direkte over konsollen. Bare så du ikke snyder dig selv ;)

Microsoft har også et træls system som automatisk fornyer dit abonnement hvis du har tilmeldt dig gennem kreditkort. Dvs. du bliver nødt til at ringe til dem, for at få det afmeldt.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Skal sættes igang

Indlægaf Major Oblivious » 1. maj 2011 11:05

hvis det er den nye Slim, så er du på mange fronter sikret.
Forstået at eventuelle kabler kan stikkes direkte i maskinen, hvor de gamle krævede adaptere.
spillerne kan ligeledes installeres på harddisken, hvilket begrænser lyd-generne væsentlige, og nogen hævder at det øger performancen af spillenes afvikling
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Skal sættes igang

Indlægaf Lasborg » 1. maj 2011 11:47

Der er ikke et HDMI kabel med i pakken, så Expert vil sikkert prøve at sælge dig et til 250 kr eller sådan noget. Det er spild af penge du bør aller maks give 100 for et kabel. Ellers kig i et byggemarked, T-Hansen, Netto, eller lignende.
Lasborg
Niveau 5
 
Indlæg: 1294


Re: Skal sættes igang

Indlægaf fjeaset » 1. maj 2011 12:10

Køb et 3m HDMI kabel i blockbuster det er vidst det billigste sted
Billede
fjeaset
Niveau 2
 
Indlæg: 175


Re: Skal sættes igang

Indlægaf Joerli » 1. maj 2011 13:33

Hej alle. Tak for jeres råd.
Det er en 250GB Slim-model. Jeg bruger bare mit HDMI-kabel som jeg brugte til PS3.

Men kan se at der er tre 'udsugninger' eller hvad det hedder. Kan man godt stille den op alligevel? Det går jo ud over en af udsugningerne.
Billede

MUST | Green & Gold | Love United, Hate Glazer
Joerli
Niveau 1
 
Indlæg: 66


Re: Skal sættes igang

Indlægaf Rotator » 1. maj 2011 14:05

Joerli skrev:Hej alle. Tak for jeres råd.
Det er en 250GB Slim-model. Jeg bruger bare mit HDMI-kabel som jeg brugte til PS3.

Men kan se at der er tre 'udsugninger' eller hvad det hedder. Kan man godt stille den op alligevel? Det går jo ud over en af udsugningerne.


Selvfølgelig kan du det. Den er designet til at stå oprejst.
Faktisk er kølingen primært placeret ved de to blæsere på bagsiden af konsollen. :D
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Re: Skal sættes igang

Indlægaf Joerli » 1. maj 2011 14:19

Super :-) Var lidt i tvivl.
Billede

MUST | Green & Gold | Love United, Hate Glazer
Joerli
Niveau 1
 
Indlæg: 66


Re: Skal sættes igang

Indlægaf Blade Dk » 1. maj 2011 14:29

har set bilka sælger et til 50 kr. vidst i udemærket kvalitet
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Re: Skal sættes igang

Indlægaf Joerli » 1. maj 2011 14:31

Et HDMI eller hvad? :-)
Billede

MUST | Green & Gold | Love United, Hate Glazer
Joerli
Niveau 1
 
Indlæg: 66


Re: Skal sættes igang

Indlægaf Blade Dk » 1. maj 2011 14:40

ja et hdmi
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Re: Skal sættes igang

Indlægaf Joerli » 1. maj 2011 15:04

Jeg har somsagt er HDMI, så har ikke brug for et til. Men nu skal jeg lige se United-kampen færdig på 6'eren, og så er det ellers igang! ;)
Billede

MUST | Green & Gold | Love United, Hate Glazer
Joerli
Niveau 1
 
Indlæg: 66


Re: Skal sættes igang

Indlægaf Joerli » 1. maj 2011 21:39

Hvis man skal købe Microsoft Points, er der så nogle specielle man skal gå efter? F.eks. står der her http://www.find-game.co.uk/xbox360/accessories-3.htm http://www.find-game.co.uk/xbox360/accessories-3.htm: "New Paperform" - Er det noget man skal tænke dybere over?
Billede

MUST | Green & Gold | Love United, Hate Glazer
Joerli
Niveau 1
 
Indlæg: 66


Re: Skal sættes igang

Indlægaf Morten Skou » 1. maj 2011 21:40

Køb dem hellere her f.eks.: https://www.gamepointsnow.com/ , så får du dem med e-mail med det samme og prisen er ok.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Skal sættes igang

Indlægaf dannilursenD23 » 1. maj 2011 22:01

Et hdmi er sku et hdmi det er bevist op til 1000 gange at det er lige meget med alt deres gul og lort og kabler til 500-1200 kr er ikke bedre selvom de er dyre........ men når de kommer op over 10 meter skal man købe et der er lidt dyre ellers ikke... det var i godaften danmark godt gået hifi klub arh hahahahaha ikke flere penge til ja
dannilursenD23
Niveau 2
 
Indlæg: 192


Næste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster