Xboxlife forum

Fede tøjhjemmesider

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Indlægaf Rahbek » 13. sep 2010 21:41

DanniSemperfi skrev:
caps-iii skrev:
Gosser skrev:
Mr. White skrev:Hvor sender Karmaloop fra? For det er sku da en rimelig fed side. :)


Det vil jeg også gerne vide :) Det ser ud til, at de har mange fede ting, til gode priser.


De sender fra USA. Jeg har haft nedern på hele dagen, fordi jeg ikke kunne bestille derfra pga. afgifter - men så fandt jeg frem til www.shopusa.com, så har lige spare omkring 700,- og plus jeg har købt noget af det dopeste tøj ever!


Dit link virker ikke.


www.shopusa.com
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Indlægaf munckster » 13. sep 2010 21:42

DanniSemperfi skrev:
caps-iii skrev:
Gosser skrev:
Mr. White skrev:Hvor sender Karmaloop fra? For det er sku da en rimelig fed side. :)


Det vil jeg også gerne vide :) Det ser ud til, at de har mange fede ting, til gode priser.


De sender fra USA. Jeg har haft nedern på hele dagen, fordi jeg ikke kunne bestille derfra pga. afgifter - men så fandt jeg frem til www.shopusa.com, så har lige spare omkring 700,- og plus jeg har købt noget af det dopeste tøj ever!


Dit link virker ikke.


Fjern komma efter link www.shopusa.com værgo.
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Re: Fede tøjhjemmesider

Indlægaf KSK55 » 7. aug 2017 14:11

Prøv og tjek --- reklame fjernet --- ud - her er i hvert fald en masse tøj! :D
KSK55
Niveau 0
 
Indlæg: 1
By: Aarhus


Re: Fede tøjhjemmesider

Indlægaf CvKM » 7. aug 2017 14:47

Du svarer på en tråd med det seneste indlæg for 7 år siden...
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Fede tøjhjemmesider

Indlægaf Niki Lauda DK » 7. aug 2017 16:34

Bedre sent end aldrig :mrgreen:
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Fede tøjhjemmesider

Indlægaf CvKM » 7. aug 2017 16:43

Niki Lauda DK skrev:Bedre sent end aldrig :mrgreen:


Ja, det har du ret i, men tror nu mere det er et dårligt forsøg på at score nye kunder, til deres side, hvorfor jeg også tror at brugeren er ansat af virksomheden til at promovere den. Hvorfor man vælger sådan en reklame metode, undrer mig. Jeg ville ihvertfald ikke falde for en virksomhed der bruger så billige tricks.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.

+1

Re: Fede tøjhjemmesider

Indlægaf Morten Skou » 7. aug 2017 16:44

Det er desværre bare et dårligt forsøg på linkspam. Amatøragtigt når butikker gør sådan noget, særligt når det er ejeren selv. Ifølge vores betingelser, som personen accepterede da han oprettede brugeren herinde, så fakturer jeg for den tid jeg skal bruge på oprydningen. :D

Websites gør det for at opnå bedre rank på bl.a. Google.

Tråd låst.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+3

Foregående

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron