Xboxlife forum

NAT/Internet guide og nyttige links

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Indlægaf CrawzR » 3. mar 2010 18:52

Reinhold skrev:Min nye router er en Zyxel Prestige 2602HW-D1A, men jeg har stadig Telenor som før, hvor jeg fint kørte open Nat!

Prøvede første råd i "Problem med NAT med router" men kan ikke komme på min router indstillinger med min gateway 192.168.1.1. Første endte jeg med at den googlede disse cifre. Derefter slukkede jeg routeren en stund, og herefter kom jeg på. Kunne dog alene skrive brugernavn + password, hvorefter den skrev, at jeg nu kunne komme på nettet. Ikke helt hvad jeg ledte efter!? Nu syner jeg ikke at kunne komme på router config igen...resettet flere gange, men intet andet end gentagende google af 192.168.1.1. Nogle råd?


Prøv "http://10.0.0.1:2033"
CrawzR
Niveau 7
 
Indlæg: 2114


Indlægaf Jacob Schrøder » 3. mar 2010 20:41

Jeg har en Netgear WNDR3300, og når jeg vil tildele min xbox en static ip, vil den have noget metric? Hvad søren er dette? Jeg har prøvet google uden held :(
Jacob Schrøder
Niveau 5
 
Indlæg: 835
By: Aalborg


Indlægaf Del Pede » 3. mar 2010 23:26

Jacob Schrøder skrev:Jeg har en Netgear WNDR3300, og når jeg vil tildele min xbox en static ip, vil den have noget metric? Hvad søren er dette? Jeg har prøvet google uden held :(


Godt spørgsmål.
Hver lige HELT sikker på hvad det er der bliver spurgt efter, for ellers er det svært at hjælpe. Jeg har aldrig hørt om noget "metric" som skulle bruges for at konfigurere en netværksenhed
Del Pede
Niveau 6
 
Indlæg: 1617


Indlægaf BulletEyeDk » 4. mar 2010 07:09

@jakob

Når du skal tildele din xbox en fast IP så skal du gøre det i netværksopsætningen på selve xboxen og ikke i routeren.

Det lyder for mig som om det er routeren du er igang med at sætte op med fast IP.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Indlægaf Jacob Schrøder » 4. mar 2010 08:02

BulletEyeDk skrev:@jakob

Når du skal tildele din xbox en fast IP så skal du gøre det i netværksopsætningen på selve xboxen og ikke i routeren.

Det lyder for mig som om det er routeren du er igang med at sætte op med fast IP.


Ah, på DEN måde! Genialt, tak for hjælpen ;)
Jacob Schrøder
Niveau 5
 
Indlæg: 835
By: Aalborg


Indlægaf SH00X » 10. apr 2010 17:46

Det er nok den bedste dansk guide jeg har set.
Thumbs up :D
Billede
SH00X
Niveau 2
 
Indlæg: 154


Indlægaf Ralle » 6. jun 2010 11:40

Hvordan kan man se hvilken router model man har?
Ralle
Niveau 3
 
Indlæg: 211


Indlægaf TheChamp » 10. jul 2010 14:21

Jeg erved at gå ud af mit gode skind.. jeg har siddet i en time nu og prøvet at få mit NAT åbent. men jeg er åbenbart så dum at jeg ikke kan finde ud af det :S
TheChamp
Niveau 1
 
Indlæg: 66


Indlægaf Gajda » 10. jul 2010 16:07

TheChamp skrev:Jeg erved at gå ud af mit gode skind.. jeg har siddet i en time nu og prøvet at få mit NAT åbent. men jeg er åbenbart så dum at jeg ikke kan finde ud af det :S


Måske kan jeg hjælpe dig. Hvilken udbyder og router har du?
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Indlægaf Major Oblivious » 10. jul 2010 18:58

Hvis ens router har en "Qos Engine" funktion (Dlink-655 har) så prioriter Xbox´en, det har udrettet mirakler for min hit-detection i MW2, hvor jeg har haft mange WTF øjeblikke pga. den
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf crazzy » 29. aug 2010 18:02

Jeg har problemer med at min xbox mener at mine nat indstillinger er strict, men de porte der skal bruges er åben osv og det mest mærkelige er at det ikke er altid den mener de er strict, for nogen gang melder den ikke noget og jeg kan game med kammeraterne over live og andre gange siger den, at mine nat indstillinger er strict også kan vi ikke game sammen.
crazzy
Niveau 1
 
Indlæg: 64


Re: NAT/Internet guide og nyttige links

Indlægaf xsoenx » 24. sep 2010 07:57

hver gang jeg skriver min standardgateway ind sker der ikke noget. jeg har prøvet at smide Http:// på men stadig intet resultat nogen ideer???
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: NAT/Internet guide og nyttige links

Indlægaf SH00X » 4. okt 2010 21:59

xsoenx skrev:hver gang jeg skriver min standardgateway ind sker der ikke noget. jeg har prøvet at smide Http:// på men stadig intet resultat nogen ideer???


find hjemme siden af dem der har lavet rutern, der er helt sikker noget hjælp at finde.
Ellers gå ind på http://www.portforwarding.com. :D
Billede
SH00X
Niveau 2
 
Indlæg: 154


Re: NAT/Internet guide og nyttige links

Indlægaf Aaliyahchili » 21. aug 2011 08:44

Lige et spørgsmål hvis jeg sætter min xbox til at være OPEN,har det så indflydelse på min pc mth virus og andet shit på kan redde sig....
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: NAT/Internet guide og nyttige links

Indlægaf BulletEyeDk » 21. aug 2011 11:32

Det kommer i den grad an på hvordan du sætter det op i din router, men hvis du udelukkende åbner porte eller laver en DMZ for din xbox's IP så er det kun den der er "sårbar".
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


ForegåendeNæste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron