Xboxlife forum

NAT/Internet guide og nyttige links

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Indlægaf chateque » 6. apr 2009 19:38

Standardgateway: 192.168.1.1
chateque
Niveau 7
 
Indlæg: 2252


Indlægaf BulletEyeDk » 6. apr 2009 21:17

Ser rigtig ud...

Og hvis du udelukkende skriver IP adressen i adresselinjen så får du google ?

prøv evt. at åben din dos prompt og skriv:

ping 192.168.1.1

Her burde du få 4x svar fra din router, hvis du ikke får timeout det ikke den rigtige adresse på din router.

Hvad er det for en router du har og hvilken internet udbyder har du ?
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Indlægaf DeeHawk » 6. apr 2009 21:55

BulletEyeDk skrev:
Spunk skrev:
Det kan være du skal tilføje, at det ikke altid er "permanent". Fx skal jeg restarte mit modem, hver gang jeg vil åbne min NAT


Ditto.
Har prøvet ALT andet. Den åbner først de skide porte når boxen er tændt mens jeg genstarter routeren. (Zyxel P660-D1)



Har i fulgt min vejledning til punkt og prikke ? dvs. sådan at i kører med en fast IP på xboxen som i så forwarder disse porte på ?


Yep, har prøvet alt. 10 gange.
Lige nu kører den bare på uPnP, uden nogle Port Forwards. Problemet er det samme hvis jeg kører med Port Forwards. Det skal nævnes at jeg IKKE kan forwarde port 3074. Den siger "internal error" og "duplicate ports", selvom der absolut kun er de 4 porte på listen.
Jeg har fået en ny router fra Cybershitty. Den gør nøjagtig det samme.

*EDIT*
Kører selvfølgelig med fast IP på boxen, som ligger uden for routerens DHCP pool.
DeeHawk
Niveau 6
 
Indlæg: 1490


Indlægaf BulletEyeDk » 7. apr 2009 16:44

@Deehawk

Har du prøvet nogle af disse links vedr.cybercity problemer:

Andre nyttige links
Tråd vedr. Cybercity og NAT problemer http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic.php?t=24933
Blog om problemer vedr. Cybercity Solo bredbånd m.Zyxel 660R-D1 http://blogs.xboxlife.dk/jibla/kategori/661
Tråd vedr. performance problemer trods åben NAT ved Cybercity Zyxel router http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic.php?t=36719
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Indlægaf Thierry14 » 18. apr 2009 14:11

Når jeg slår uPnP til får jeg open nat, men efter lidt tid virker internet ikke hvordan kan det være?? :?
Thierry14
Niveau 0
 
Indlæg: 21


Indlægaf BulletEyeDk » 27. apr 2009 17:49

Når jeg slår uPnP til får jeg open nat, men efter lidt tid virker internet ikke hvordan kan det være??


På baggrund af du har skrevet kan jeg ikke lige se hvorfor.

- Beskriv lidt mere om din opsætning, trådløs eller kablet.
- Hvilken udbyder har du og er du på nettet via modem og router eller på en anden måde.
- Hvilken router/modem har du
-Er dit internet stabilt hvis du undlader at bruge uP'n'P
- Har du forsøgt dig slavisk med denne guide til det der passer på din opsætning ?

Kom med så mange oplysninger som muligt så skal jeg af bedste evne forsøge at hjælpe dig :wink:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Indlægaf pivos » 7. jun 2009 10:50

Hej

Det er en fin tråd, som du har fået lavet her.. Men jeg har et problem, jeg står på bar bund. Ved, at jeg har Asus WL520gc modellen, og kender dens ip, men når jeg skriver den ind. Så kommer den med den der brugernavn og pw. Hvilket jeg ikke kender. Jeg har trykket på knappen omme bagpå, sådan at den skulle kunne blive "reset"ed.. Men admin admin fungerer stadig ikke. Nogen ide om hvad jeg skal gøre ? Fordi kan stortset ikke joine utrolig mange fra min friendlist.. :(
"I rather be a crying little pussy, than be a Faggy Goth kid" - Butters
pivos
Niveau 5
 
Indlæg: 856


Indlægaf BulletEyeDk » 9. jun 2009 17:51

Såvidt jeg lige kan se via søgning på google så bør "admin" "admin" virke ved fabriksindstillingerne.

Når du resetter den holder du så knappen inde i 10-15 sekunder ? - man bør kunne se på routerens dioder at der sker et eller andet.

Du må lige prøve igen...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Hjælp

Indlægaf DK Sterner » 9. jun 2009 18:56

jeg har også siddet og roddet med alt det her... jeg har åbnet de porte der skal være åbne i min netgear router og jeg har åbnet de porte der skal åbnes i den router jeg har fået fra cybercity. upnp er slået til på begge router men den skriver nat strickt. min ip adresse er fast den har jeg lavet i min netgear router så xboxen har en fast ipadresse hver gang den tænder. hvad kan problemet være? hvis jeg køre direkte på den router fra cybercity skriver den det samme?
DK Sterner
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Indlægaf anarchoi » 9. jun 2009 18:58

Bare lige en hurtig kommentar :

Jeg havde problemer i årevis og har virkeligt brugt oceaner af tid på at få NAT open. Jeg skiftede så fra Fullrate til TDC og siden da har jeg haft NAT open.

Ved godt at det ikke er en optimal løsning, men hvis man spiller meget online er det trods alt en løsning :)
anarchoi
Niveau 4
 
Indlæg: 588


Indlægaf DK Sterner » 9. jun 2009 20:00

Super fint input men har cybercity fordi jeg arbejder for sonofon og vil ikke give så mange penge for tdc. de må jo bare finde en løsning det kan da ikke være så svært... hehe...
DK Sterner
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Indlægaf charlie bumbum » 21. jun 2009 11:55

Hvordan checker jeg NAT er åben..Siger ingenting når jeg køre test, trykker jeg status får jeg en liste med error status report?
charlie bumbum
Niveau 4
 
Indlæg: 534


Indlægaf CrawzR » 21. jun 2009 11:58

Hvis du tester din xbox live forbindelse og den ikke siger noget, så skulle din NAT gerne være åben.
CrawzR
Niveau 7
 
Indlæg: 2114


Indlægaf charlie bumbum » 21. jun 2009 12:04

Ok så er alt fin fin :)
charlie bumbum
Niveau 4
 
Indlæg: 534


Indlægaf KingHans » 5. jul 2009 19:45

hvordan fanden for man det nemmest til at virke når man har telenor...
KingHans
Niveau 4
 
Indlæg: 335


ForegåendeNæste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron