Xboxlife forum

lovlig?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Er din Xbox "lovlig"

ja
39
98%
nej
1
3%
 
Afgivne stemmer : 40

lovlig?

Indlægaf ismandeN » 16. nov 2004 20:49

Kunne bare godt tænke mig at vide hvor mange der har en xbox der er "lovlig" håber ikke det er mod reglerne. Ville være fedt at se gennemsnittet.
xbox?
ismandeN
Niveau 1
 
Indlæg: 57


Indlægaf ismandeN » 16. nov 2004 21:25

Hmm ikke mange der har en "ulovlig" xbox. Det kommer faktisk bagpå mig. Men det er sku dejligt at se :)

Er også glad for min er da den lige skal en tur over til microsoft efter 8 dage. Tror aldrig jeg er gået så meget amok på engelsk før. Imponerede sku mig selv der hehe :)
xbox?
ismandeN
Niveau 1
 
Indlæg: 57


Indlægaf Chanozi » 16. nov 2004 21:45

..lav tråden om til en afstemning..


:: Chanozi
Chanozi
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Playkid » 16. nov 2004 22:13

Jeg har 2 lovlige.
Playkid
 


Indlægaf thewoet » 16. nov 2004 22:22

har også 2 lovlige xboxe..

har også en lovlig playstation 2 og en en lovlig gamecube :D
---- woet-----
thewoet
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Mr Alean Smith » 16. nov 2004 22:27

Yep.. Lovlig..
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo Inc. 1989
Mr Alean Smith
Niveau 4
 
Indlæg: 643


Indlægaf Rechain » 17. nov 2004 11:42

100% lovlig her ;)

Går ikke ind for at chippe skidtet og det...
Godt nok er min gamle PSX det, men den blev aldrig brugt (spild af penge)

Så jeg er 100% lovlig hva konsoller angår :D

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Dexter » 17. nov 2004 13:32

Jeg har også lovlig, da jeg er meget glad for Live, og har hørt at man kan risikere at M$ lukker det ned... Selvfølgelig kan man købe en chip man kan slukke for, men jeg tager ikke chancen
Billede
Dexter
Niveau 4
 
Indlæg: 310


Indlægaf Cointreau » 17. nov 2004 13:33

Ja, min er lovlig rent hardwaremæssigt, der er både større HD og chip i, det er ikke ulovligt :D
Cointreau, aka "Coin" i Halo 2 på XBL :)
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Salleman » 18. nov 2004 13:58

Jeg tror at det han mener med "lovlig", er en 100% stock xbox.. Ingen mods what so ever...dvs. ingen chip, ingen hd upgrade, ingen softmod o.s.v...
Salleman
Niveau 4
 
Indlæg: 332


Indlægaf ismandeN » 19. nov 2004 10:29

Tror du har ret salleman:)
xbox?
ismandeN
Niveau 1
 
Indlæg: 57


Indlægaf GreenBeast DK » 19. nov 2004 14:25

Syntes at det er svinsk at chippe sin xbox.
MS har givet os så mange fede features som ingen af de andre konsoller kan prale af (i en sådan grad).

Det er ikke fordi at jeg ville sidde her og spille hellig bare fordi at jeg har en lovlig xb - men jeg syntes at det er forkert at at hente piratspil på nettet og så gemme dem på hd'en :-(

For dem der chipper deres xb KUN for f.eks. at bruge den som pc eller server - f.eks. med en linux på; har jeg intet at brokke mig over; på det punkt er det kun en billig pc i mine øjne
GreenBeast DK
 


Indlægaf ismandeN » 19. nov 2004 15:20

Tja, jeg har godt nok tænkt mig at chippe min. Den skal kun bruges til at ligge mine orginale spil ned på da jeg har dårlig erfaring med mega mange ridser i mine spil. Som selve Xboxen laver. Den er dog også lige nu ved reperation ved MS
xbox?
ismandeN
Niveau 1
 
Indlæg: 57


Indlægaf Zikor4 » 19. nov 2004 18:03

Der er noget nogle af jer ikke fatter, CHIP ER LOVLIGT FOR FANDEN! Så kan ikke se hvordan man skal have en ulovlig Xbox, måske hvis man har spil og musik på som man ikke ejer! Men det gør jo ikke Xboxen ulovlig, kun indholdet!

Siger det igen, CHIP ER LOVLIGT!
Zikor4
Niveau 4
 
Indlæg: 336

Brugeravatar

Indlægaf Salleman » 19. nov 2004 18:29

Har du nogensinde set disse to tegn før "" ;)

De hedder gåseøjne hvis du skulle være i tvivl..
Salleman
Niveau 4
 
Indlæg: 332


Næste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron