Xboxlife forum

Udpakning af fil

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Udpakning af fil

Indlægaf FCTue » 21. aug 2004 07:56

Når jeg skal pakke en WINRAR fil ud (ESPN NFL 2k5)som består af 85 filer, viser WINRAR at der kun er 43 filer (i filens NFO står der at der er 85). Hvad gør jeg (forkert)? Det kan vel næppe være min WINRAR, eler kan det? Har prøvet at hente det to gange, men lige lidt hjælper det.

Takker
FCTue
Niveau 0
 
Indlæg: 9


Indlægaf Cowrider » 21. aug 2004 08:14

bare tryk "Ctrl + A" også åbner du en mappe og holder musse tasten nede og flytter det over i mappen så burde det virke
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf FCTue » 21. aug 2004 09:43

Tror desværre ikke det er helt så nemt. Når jeg åbner filen i WINRAR, viser den kun at der er 43 filer og fylder ca 2,1 GB, men i XP viser den at den fylder 3,9 GB ??!?!?! Hvad fanden sker der lige? Jeg har hentet filen 2 gange og prøvet at geninstallere WINRAR, men intet har hjulpet. Kan det være noget med min WINRAR som ikke kan "åbne" mere end 43 filer? Det burde det jo ikke, men er ved at løbe tør for gode ideer - og har svært meget lyst til at spille ESPN :lol:
FCTue
Niveau 0
 
Indlæg: 9


Indlægaf Peet » 21. aug 2004 09:48

Det er som regel den fil du henter der er noget galt med. Jeg har på det sidste forsøgt at hente en demo af Fallout: Tactis tre gange, men der var en eller anden fejl ved den hver gang jeg prøvede at åbne den.

Så jeg synes du skal se om du kan finde filen et andet sted.
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf FCTue » 21. aug 2004 09:55

Det er ellers den fil som alle sider henviser til. Den hedder "ESPN_NFL_2K5_USA_DVD9_XBOX-WoD" og når man henter den via Emule er der ingen der skriver at den ikke virker, så et eller andet er der vist galt min min rumfærge, kan bare ikke lige se hvad. Og det tager jo 100 år før det kommer til DK.
Kan heller ikke finde en anden fil, så tror sq den er den som "bruges"
FCTue
Niveau 0
 
Indlæg: 9


Indlægaf Peet » 21. aug 2004 10:02

hmm.. tjah, så kan jeg desværre ikke hjælpe dig =) jeg har ikke så stor forstand på det. Andet end at det er røv irriterende ;)
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf TuxPower » 21. aug 2004 10:25

FCTue skrev: ... Kan det være noget med min WINRAR som ikke kan "åbne" mere end 43 filer? ...

Fra RARsofts hjemmeside:
WinRAR supports files and archives up to 8,589 billion gigabytes in size. The number of archived files is, for all practical purposes, unlimited.

Så det er ikke det. Prøv at google og se om der er andre der har samme problem eller prøv at finde en MD5 sum til filen ( få at checke en MD5 sum skal du bruge et program, jeg kan anbefale MD5summer til Windoze ).
Life can only be understood in reverse, but must be lived forward.
Billede
TuxPower
Niveau 4
 
Indlæg: 744


Indlægaf A.Z.BEST » 21. aug 2004 19:47

Du skal bare prove at abne en *.rar fil. Ikke nogen *.r10, men en, og den eneste .rar som der er. Du kan ogsa prove Total Commander.
A.Z.BEST
Niveau 3
 
Indlæg: 250


Indlægaf Cointreau » 8. sep 2004 14:33

A.Z.BEST skrev:Du skal bare prove at abne en *.rar fil. Ikke nogen *.r10, men en, og den eneste .rar som der er. Du kan ogsa prove Total Commander.

Nemlig, lige præcis :P
Cointreau, aka "Coin" i Halo 2 på XBL :)
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf GrillBillerDK » 8. sep 2004 15:26

Frygtligt at både en skribent og 4 andre Hjælper en som tydeligvis har downloaded et spil... tsk tsk..
”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.”
B.S. Christiansen
GrillBillerDK
Niveau 7
 
Indlæg: 3172


Indlægaf Gæst » 9. sep 2004 20:09

grillbiller skrev:Frygtligt at både en skribent og 4 andre Hjælper en som tydeligvis har downloaded et spil... tsk tsk..

Jeps, han har downloadet det, det kan faktisk gøres til en del af et forums politik at brugere der åbenlyst diskuterer eller spørger om ulovligt hentet materiale skulle kunne bannes, dvs. helt udelukkes fra forummet, men sådan en politik kan I jo bare indføre :D
Gæst
 


Indlægaf Fnord » 9. sep 2004 21:43

Jeg er da helt forbløffet over at i vil hjælpe en, der som Grillbiller siger, tydeligvis har hentet et spil ulovligt og ikke betalt noget for det og ligefrem giver personen specifikke instruktioner i hvordan denne skal få det til at virke... Der burde klart indføres en form for ban, hvis sådan noget her sker på forummet
Fnord
 


Indlægaf Buktu » 9. sep 2004 21:49

Ok, så vidt jeg ved har vi også regler mod snak om Wares... Faktisk opfattede jeg ikke der var tale om downloading af spil i den her tråd første gang jeg læste den.

Men *Låst*
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron