Xboxlife forum

et godt soround anlæg???

Har du brug for hjælp, så spørg her.

et godt soround anlæg???

Indlægaf PsykopatGamer » 19. jun 2004 21:02

kender du et godt soround anlæg til omkring de 15-1600kr :?: :?:

Jeg var lige nede på gamebist.dk og der have de et soround anlæg, som hedder "Creative spire 5.1 Console 5500D" til 1699kr!!! Jeg gik der ind kiggede hvor mange watts der var. Jeg troede der var omkring de 300 watts men der var kun 6 gange 4 højtalere!!! :shock: Hvordan kan det være at de skal have så meget for så lidt??? :?

Men ellers kender du et godt et???
PsykopatGamer
Niveau 3
 
Indlæg: 289

Brugeravatar

Indlægaf sir_nilo » 19. jun 2004 21:14

Watts er ikke altid ensbetydende med kvalitet eller god lyd. Ved dog ikke om det er et godt sæt eller ej. Har dog et selv et sæt af samme mærke som jeg er vildt imponerede over. Dog er det ikke i den prisklasse du søger..

Sir Nilo
它是好一起演奏

Spiller fortiden: NFS:mw
sir_nilo
Niveau 2
 
Indlæg: 145


Indlægaf Cowrider » 19. jun 2004 21:35

mine højtajer er kun på 150W stk men de fås ikke i meget bedre kvali lige meget om jeg spiller højt eller lavt er det den bedste kavlitet
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf Slane » 20. jun 2004 00:41

Jeg har også et Souroundanlæg med mærket CreAtive. Og jeg er også dybt imponeret. Det virker, og så er det endda rigtig fed lyd. Mit er dog sat til computeren, og køre via et lydkort, der passer specifikt til anlæget. Men alt i alt kan jeg kun anbefale mærket CreAtive... :)
Im <(IN)> Trance !
Slane
Niveau 6
 
Indlæg: 1633

Brugeravatar

Indlægaf Cowrider » 20. jun 2004 08:31

jeg kan anbefale BOSE :D
Cowrider
Niveau 7
 
Indlæg: 4495
By: Frederikssund


Indlægaf Peet » 20. jun 2004 08:41

Bruger nogle "Wasam" her - de er rigtig gode; subwooferen kører virkelig godt dens størrelse taget i betragtning. Og side højtalerne er på størrelse med et xbox-spil.
Xbox... i stykker... UUAH!
Peet
Skribent
 
Indlæg: 1136

Brugeravatar

Indlægaf PsykopatGamer » 20. jun 2004 09:12

okay!!!!! så er de gode nok de Creative spire 5.1 Console 5500D???? kan man for en høj lyd??

ellers fandt jeg lige dem her : http://www.pixmania.com/dev/gui_web/sho ... ueparle=uk

de koster så godt nok 1000 meget......... hvad siger i til dem???

ps. Min far har og Creative og de er også gode, men jeg kunne ikke lige hvorfor de kostede så meget...... men jeg har jo heller ikke forstand på watts:D
PsykopatGamer
Niveau 3
 
Indlæg: 289

Brugeravatar

Indlægaf Tommy » 20. jun 2004 10:15

Som sagt har det ikke så meget at gøre med hvor mange watt der er i. Man skal ikke altid gå efter hvor store og kraftige højtalerne er, og så er det nok en god idé at vælge et kvalitetsmærke.

Det første surround anlæg jeg fik, var fra et, for mit vedkommene, ukendt mærke som jeg ikke lige kan huske navnet på nu. Det var store højtalere, som skulle indeholde ca. 180 w. pr. højtaler.
Det surroundanlæg stank, mildest talt. Det summede, og gav dårlig lydkvalitet.

Så byttede jeg det, gav 1000,- ekstra, og fik et nyt anlæg fra phillips. Små højtalere, 45 w. pr. stk, 80 watts subwoofer. Der var kæmpe forbedring til forskel fra det andet skodanlæg.

Ps. Det hedder surround, ikke sorround :D
Big Fat Party Guy: He drinks, he does drugs and he fucking breaks shit!
My Little Buddy: He's small, he's crazy and he doesn't give a fuck!
Order now! Call 1-800-f*ck-you
Tommy
Niveau 6
 
Indlæg: 1311

Brugeravatar

Indlægaf Playkid » 20. jun 2004 10:49

spanker dk skrev:okay!!!!! så er de gode nok de Creative spire 5.1 Console 5500D???? kan man for en høj lyd??

ellers fandt jeg lige dem her : http://www.pixmania.com/dev/gui_web/sho ... ueparle=uk

de koster så godt nok 1000 meget......... hvad siger i til dem???

ps. Min far har og Creative og de er også gode, men jeg kunne ikke lige hvorfor de kostede så meget...... men jeg har jo heller ikke forstand på watts:D


Nævnte højtalere er PC højtalere, men de lyder ikke sådan.
Jeg ejer selv et sæt, og bassen er rigtigt god!
Dem kan jeg godt anbefale, men du skal nok ikke regne med at finde dem meget billigere end 3000 i fysiske butikker.
Playkid
 


Indlægaf PsykopatGamer » 20. jun 2004 11:09

PS2 playkid skrev:
spanker dk skrev:okay!!!!! så er de gode nok de Creative spire 5.1 Console 5500D???? kan man for en høj lyd??

ellers fandt jeg lige dem her : http://www.pixmania.com/dev/gui_web/sho ... ueparle=uk

de koster så godt nok 1000 meget......... hvad siger i til dem???

ps. Min far har og Creative og de er også gode, men jeg kunne ikke lige hvorfor de kostede så meget...... men jeg har jo heller ikke forstand på watts:D


Nævnte højtalere er PC højtalere, men de lyder ikke sådan.
Jeg ejer selv et sæt, og bassen er rigtigt god!
Dem kan jeg godt anbefale, men du skal nok ikke regne med at finde dem meget billigere end 3000 i fysiske butikker.


du mener Logitech HØJTTALERE Z-680 ikk? hmmmm 3000kr er pænt meget!!!!!
men er Creative spire 5.1 Console 5500D gode nok i forhold til Logitech HØJTTALERE Z-680?????? nogle der har det??
nogle der kan anbefale det????
PsykopatGamer
Niveau 3
 
Indlæg: 289

Brugeravatar

Indlægaf Playkid » 20. jun 2004 11:46

Jo, det er dem jeg mener.
Jeg har desværre ikke prøvet det andet sæt du nævner.
Playkid
 


Indlægaf stuckpizza » 21. jun 2004 12:07

Jeg har Creative spire 5.1 Console 5500D( købte dem i ELGIGANTEN for 1300kr) :wink:
De kan brage højt :twisted:
Min far klager hele tiden over, at jeg har skruet dem så højt op:D
stuckpizza
Niveau 4
 
Indlæg: 649


Indlægaf sir_nilo » 21. jun 2004 12:52

Jeg har også hørt logitech's sæt.. Lyder vildt fedt.. Og så er der thx certificeret ligesom mine creative gigaworks :lol:

Sir Nilo
它是好一起演奏

Spiller fortiden: NFS:mw
sir_nilo
Niveau 2
 
Indlæg: 145


Indlægaf lutuc » 21. jun 2004 21:47

jeg kan godt anbefle de logitech, du drømmer ikke om hvor højt og godt de kan spille, de er virkelig syge såå dem ville jeg købe.
lutuc
 


Indlægaf PsykopatGamer » 23. jun 2004 09:40

Stuckpizza skrev:Jeg har Creative spire 5.1 Console 5500D( købte dem i ELGIGANTEN for 1300kr) :wink:
De kan brage højt :twisted:
Min far klager hele tiden over, at jeg har skruet dem så højt op:D


Kan man stadig for dem til de små 1300kr i elgiganten :?:
PsykopatGamer
Niveau 3
 
Indlæg: 289

Brugeravatar

Næste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster

cron